پراید مرگ فجیع چهار نفر را رقم زد +عکس

۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۰۹:۱۵:۵۰
کد خبر: ۱۰۵۶۴۱۹
پراید مرگ فجیع چهار نفر را رقم زد +عکس
در حادثه خونین رانندگی جاده اردبیل ـ رضی ۴نفر از سرنشینان خودروی پراید در دم جان باختند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان اردبیل عصر چهارشنبه از برخورد ۳ دستگاه خودروی شامل ۲ دستگاه نیسان و یک دستگاه پراید در جاده اردبیل رضی خبر داد که در این حادثه متأسفانه ۴ سرنشین خودروی پراید در دم جان باختند و ۲ نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

مجید محمدغریبانی علت این تصادف خونین، سبقت غیرمجاز خودروی نیسان بود که منجر به تصادف شاخ به شاخ با خودروی پراید شده است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس استان اردبیل تصریح کرد: در این تصادف خونین متأسفانه هر ۴ سرنشین خودروی سواری پراید که ۳ آقا و یک خانم از اعضای یک خانواده بودند، در دم جان باختند.

غریبانی بیان داشت: در این تصادف، دو سرنشین خودروی نیسان نیز مجروح شده و با دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان دکتر فاطمی اردبیل انتقال یافتند.

او گفت: وضعیت بالینی و عمومی مصدومان این حادثه ثابت و تحت کنترل است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ساعت ۱۶:۰۵ امروز ۱۹ شهریور، پیرو گزارش دریافتی از اورژانس با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مبنی بر تصادف ۲ دستگاه خودروی پراید و وانت نیسان در کیلومتر ۳۳ جاده اردبیل - رضی (سه راهی شریف بی گلو) و نیاز به رهاسازی، سریعاً یک تیم امدادی متشکل از ۴ نفر با ۲ دستگاه خودروی آمبولانس و یک دستگاه خودروی ست نجات به محل حادثه اعزام شدند.

بهزاد نواختی مقدم افزود: در این حادثه با توجه به شدت حادثه، ۴ کشته و یک نفر مصدوم توسط عوامل جمعیت هلال احمر شهرستان اردبیل رهاسازی و مصدوم جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس داده شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز