کندوان و هراز فردا یک طرفه می‌شوند

۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۱۳:۵۸:۲۴
کد خبر: ۱۰۵۶۵۷۳
کندوان و هراز فردا یک طرفه می‌شوند
رییس پلیس راه مازندران گفت: محور‌های کندوان و هراز در صورت نیاز فردا جمعه 21 شهریورماه یک طرفه می‌شوند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران با بیان اعمال محدودیت‌های ترافیکی از دیروز چهارشنبه 19 شهریورماه در جاده های مازندران، گفت: محور‌های کندوان و هراز در صورت نیاز فردا جمعه 21 شهریورماه یک طرفه می‌شوند.

او افزود: تردد همه وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه 21 شهریورماه از کرج و ابتدای آزاد راه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد شد.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران، گفت: تردد همه وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 22 روز جمعه 21 شهریورماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 22 روز جمعه از آب اسک به سمت رودهن(محدوده مشاء) یک طرفه می‌شود.

او افزود: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 24 روز‌های پنجشنبه و جمعه 20 و 21 شهریورماه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 21824434 و 21824420 و پیش شماره 011 به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

نظر شما