واژگونی هولناک کامیون با بار آسفالت

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۲:۵۶:۱۰
کد خبر: ۱۰۵۷۲۷۱
واژگونی هولناک کامیون با بار آسفالت
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب از واژگونی یکدستگاه کامیون حامل بار آسفال در مسیر جاده مخصوص به شرق روی پل ایرانخودرو خبر داد و گفت : در این حادثه راننده کامیون به شدت مصدوم شد .

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ مجید رنجبر، رئیس مرکز فرماندهی  و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب با بیان این خبر گفت : در  ساعت 01:01  شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره واژگونی کامیون  در مسیر جاده مخصوص به شرق روی پل ایرانخودرو بلافاصله تیم گشتی منطقه 21 پلیس راهور پایتخت به همراه نیروهای امدادی و آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه کامیون حمل بار آسفالت  به بعلت جدا شدن و خارج شدن چرخهای محور از راه منحرف و واژگون شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه راننده خودرو به شدت مصدوم، که توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شد.

او گفت: کارشناس پلیس راهور علت حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرده است.

رنجبر در پایان خاطرنشان کرد: تخطی از سرعت مطمئنه و سرعت غیرمجاز از سوی رانندگان یکی از مهمترین علل بروز سوانح رانندگی می باشد، سرعت مجاز باعث می شود رانندگان در صورت مواجهه با خطر، عکس العمل مناسب تری را برای واکنش نشان دهند و همچنین شدت تصادف احتمالی آنها نیز با سرعت مجاز کاهش پیدا می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز