خسرو ابراهیمی‌نیا مطرح کرد:

برگزاری مجالس در باغات اطراف پایتخت!/ برگزاری مراسم در تالارهای پذیرایی ممنوع است

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۲:۳۱:۰۹
کد خبر: ۱۰۵۷۳۶۵
برگزاری مجالس  در باغات اطراف پایتخت!/ برگزاری مراسم در تالارهای پذیرایی ممنوع است
رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران گفت: برخی از افراد در باغات اطراف تهران به برگزاری مراسم می‌پردازند در حالی که فقط جلوی فعالیت تالارهای پذیرایی تهران گرفته می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ شیوع کرونا ضررهای جبران ناپذیر را برای اصناف به‌دنبال داشته است. در این میان تالارهای پذیرایی به‌دلیل لغو شدن مراسم در ورشکستگی به سر می‌برند، اما در سایت‌های خرید و فروش شاهد تبلیغات برگزاری مراسم در باغ تالارها هستیم.

برگزاری مراسم ممنوع است

خسرو ابراهیمی‌نیا، رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران، به خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا گفت: بر اساس دستور ستاد مقابله با کرونا برگزاری هر گونه مراسم در واحدهای صنفی در 6 ماهه اخیر ممنوع بوده است.

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران افزود: در وضعیت کنونی تالارهای پذیرایی به شدت ورشکست هستند. این در حالی است که در سطح شهر رستوران‌ها و سفره‌خانه‌ها به فعالیت می‌پردازند.

دیوار

برگزاری مراسم در حاشیه شهرها

ابراهیمی‌نیا افزود: تمامی مراسم و مهمانی‌ها در شرایط کرونایی به بیرون از شهر، اماکن غیرمجاز و بدون توجه به نکات بهداشتی منتقل شده است.

به گفته او در صورت عدم برگزاری مراسم نباید در هیچ مکانی برگزار شود.

 رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران افزود: تالارهای پذیرایی به عنوان متخصص برگزاری مراسم شرایطی دارند تا تمامی نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در آن رعایت می‌شود. برای مثال در تالارهای پذیرایی تعداد مشخصی از افراد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به برگزاری مراسم می‌پردازند. این در حالی است که وقتی جلوی فعالیت تالارهای پذیرایی گرفته ‌می‌شود، افراد در باغات حاشیه شهرها، منازل و دیگر امکان بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی به برگزاری مراسم اقدام می کنند.

او گفت: این مقوله باعث اعتراض واحدهای صنفی تالارهای پذیرایی شده است. در ایام کرونا هیچ یک از تالارهای کشور فعالیت نکرده و در شرایط موجود شاهد ورشکستی تالارها هستیم.

ابراهیمی نیا افزود: برخی از افراد در باغات اطراف تهران به برگزاری مراسم می‌پردازند. در حالی که فقط فعالیت تالارهای پذیرایی تهران ممنوع است.

انتهای پیام: 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز