پایان عملیات بهسازی کمربندی دوم تهران

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۵:۲۶:۴۱
کد خبر: ۱۰۵۹۰۶۰
پایان عملیات بهسازی کمربندی دوم تهران
رئیس پلیس راه تهران از پایان عملیات 40 روزه بهسازی منطقه حادثه خیز کمربندی دوم تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ نوراله خادم گفت: یکی از فاکتورها و مولفه های مهم در پیشگیری از وقایع حوادث رانندگی و یا حتی کاهش ورود خسارت های مالی و جانی در حادثه های رانندگی ایمن بودن محور و معبرهای تردد وسایل نقلیه است.

او با تاکید بر اینکه، ایمن بودن معبر می تواند حتی از بروز خسارت های مالی و جانی فراوان در حوادث رانندگی جلوگیری کند، گفت: در علت یابی تصادف های رخ داده در محور کمربندی دوم تهران به دست آمد که 13 کیلومتر از این کمربندی حادثه خیز بوده و تعداد حوادث رانندگی که در این محدوده اتفاق می افتد نسبت به سایر مناطق از درصد بالایی برخوردار است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در این راستا موضوع به کارشناسی و کمیسیون های مربوط ارجاع شد و در نهایت به دست آمد که کهنگی آسفالت محور به متراژ 13 کیلومتر و وجود عیب ایجادی ناشی از فرسودگی آب و هوا و عملیات پیمانکاری یکی از فاکتورهای علت وقوع حوادث رانندگی می باشد.

سرهنگ خادم اضافه کرد: علاوه بر کهنگی و فرسودگی آسفالت محور کمربندی دوم فاکتورهای دیگری نیز در بروز حوادث رانندگی موثر بوده که می توان به عدم جداسازی محورهای رفت و برگشت کمربندی و نبود علائم راهنمایی و رانندگی اشاره کرد.

رئیس پلیس راه تهران بزرگ با بیان اینکه با همکاری راهداری استان تهران رفع این معایب ملحوظ نظر قرار گرفت، افزود: پس از تلاش 40 روزه اکنون شاهد بهسازی 13 کیلومتر منطقه حادثه خیر کمربندی دوم تهران و جداسازی محور رفت و برگشت با نیوجرسی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی و هشداری هستیم.

او گفت: پیش بینی می شود با ایمن سازی این محور شاهد کاهش حوادث رانندگی در این محدوده باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز