سخنگوی سازمان آتش نشانی:

سقوط یک جوان ۲۱ ساله در چاه

۱۳۹۹/۰۶/۲۸ - ۱۲:۲۷:۲۹
کد خبر: ۱۰۶۰۱۹۶
جلال ملکی گفت: صبح امروز یک جوان 21 ساله در یک چاهی واقع در خیابان آذربایجان، سقوط کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت 10:46 امروز (جمعه 28 شهریورماه) یک مورد حادثه سقوط در چاه در خیابان آذربایجان نرسیده به خیابان اردیبهشت به سامانه 120 آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

او افزود: بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی تصریح کرد: محل حادثه یک ساختمان در حال ساخت بود که در قسمت حیاط آن یک چاهی به عمق حدودا 30 تا 35 متر حفر شده بود و ظاهرا برای ساخت بنای جدید از آن استفاده می‌کردند که یک فرد جون 21 ساله که در پروژه حضور داشته به هنگام عبور به دلیل بی احتیاطی داخل چاه سقوط کرده و در انتهای این چاه گرفتار شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی بیان کرد: آتش نشانان طی 4 دقیقه در محل حاضر شدند، ایمن سازی لازم را انجام دادند و همزمان فرد آتش نشان وارد چاه شد و به لطف خدا و تلاش آتش نشانان این فرد که آسیب کمی دیده بود زنده و با آسیب کم از چاه خارج شد و به اورژانس تحویل داده شد.

او افزود: در حال حاضر عملیات به پایان رسیده و محل تحویل مالکان و عوامل انتظامی شده است.

ملکی در پایان تاکید کرد: در پروژه‌های ساختمانی ممکن است بسیاری از لوازم در حیاط ریخته شود بنابراین اگر چاهی وجود دارد حتما دهانه‌های  آن باید پوشیده شود و افرادی که عبور می‌کنند حتما از وجود چاه اطلاع داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز