پیام دبیرکل و هیات مدیره مجمع ملی جوانان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۰۸:۵۰:۴۳
کد خبر: ۱۰۶۱۵۷۰
پیام دبیرکل و هیات مدیره مجمع ملی جوانان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس
دبیرکل و هیات مدیره مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد جوانان در پیامی ضمن گرامیداشت و تبریک آغاز هفته دفاع مقدس، اعتماد به جوانان را مسیر رسیدن به تعالی و توسعه دانستند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هر چه امروز کشور ما دارد و هرچه در آینده به دست بیاورد به برکت خون این جوانان شهید است.

فرا رسیدن ۳۱ شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های جاودانه مردم شریف میهن عزیزمان است.

دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی است؛ هنگامه اتحاد و همبستگی ملی مردم در دفاع از شریعت اسلام و مرزهای سرزمینی است که با نثار خون پاک فرزندان این مرز و بوم و ایثار و مجاهدت های مثال زدنی آنها جاودانه شد.

یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است. در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتگی‌‌ها و ایثارگری‌‌های خود، آیین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی و ارزشی فرهنگی همه جریان‌‌ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع قرار داده است.

دفاع مقدس احیا کننده خودباوری مردمی بود که آنان بار دیگر با اعتماد به نفس، تار و پود اسارت وابستگی را گسستند و با تلاش و همت حرکت قطار پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را بواسطه نهضت تولید علم شدت بخشیدند و قله‌های رفیع علم و دانش را فتح نموده  تا شاهد عزّت و عظمت کشورشان باشند.

در این ایام بار دیگر ملت عزیز ایران با صبر و استقامت در برابر توطئه‌های مستکبران و با اعتماد به جوانان مسیر تعالی ، توسعه ، آزادی خواهی و آرمان شهدای گرانقدر را ادامه خواهند داد.

در چهلمین سالروز جنگ تحمیلی و سرآغاز هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به محضر مبارک فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای "مدظله العالی" و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق ادامه راه شهیدان جنگ تحمیلی را  برای خود و همگان مسألت می‌نماییم.

دبیرکل و هیات مدیره مجمع ملی جوانان

۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹

نظر شما