نقش موثر زنان در جنگ تحمیلی

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۲:۱۷
کد خبر: ۱۰۶۱۶۱۵
نقش موثر زنان در جنگ تحمیلی
شهردار زاهدان گفت: در جنگ تحمیلی زنان در کنار مردان ایستادند و مبارزه کردند تا اینکه دشمنان مایوس شدند و ما پیروز میدان شدیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ ویژه نامه چهلمین سالگرد آغاز دفاع قدس، عبدالقادر پربار در جلسه «تاثیر نقش زنان در جنگ تحمیلی» که همزمان با آغاز چهلمین سالگرد جنگ تحمیلی و در سالن اجتماعات شهرداری زاهدان برگزار شد اظهار کرد: نقش و ظرفیت زنان در موقعیت های مختلف کشور و استان مان بر کسی پوشیده نیست و تحولات سیاسی اجتماعی و فرهنگی تاثیرگذاری را منجر شده است.

شهردار زاهدان افزود: حضور زنان در کارزار های مختلف کشور، انقلاب ،جنگ تحمیلی، دانشگاه ها ،مشاغل اداری و اقتصاد کشور در خور توجه است و این مهم در شهرداری زاهدان نیز نمود خوبی دارد . شهردار زاهدان مدیران زن در شهرداری را ۴۲ نفر اعلام کرد و افزود: در حال حاضر در بخش مدیریتیِ شهرداری ۴۲ نفر از مدیران، زنان هستند که باعث تحولات مثبت و اثر گذاری در شهرداری زاهدان شده اند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری نیز در ادامه این جلسه گفت: فرهنگ مبارزه و صیانت از کیان وطن هیچگاه چهره مردانه نداشته و نخواهد داشت و مسئولین باید با شیوه ای نو به گفتگوی بین نسلی  اهتمام بورزند.

زهرا ابراهیمی افزود: امروز مدل و شیوه مبارزه و جنگ متفاوت شده است، زنان ردای کار پوشیدند و به سوی عدالت جنسیتی پیش می روند. وی ادامه داد: امروزه زنان در کارزار جهاد و اقتصاد نقشی نو دارند و برای فرزندان و خانواده شان عزت آفرینی می‌کنند و فرهنگ کار و تلاش را گسترش می‌دهند.

گفتنی است در این جلسه دکتر قویدل حیدری به بیان تاثیر نقش زنان در جنگ تحمیلی پرداختند.

 این جلسه همزمان با آغاز چهلمین سالگرد جنگ تحمیلی و در سالن اجتماعات شهرداری زاهدان برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز