اکثر نقاط کشور در هفته اول پاییز بارانی می‌شود

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۸:۲۵:۲۷
کد خبر: ۱۰۶۲۰۶۶
اکثر نقاط کشور در هفته اول پاییز بارانی می‌شود
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: طی روز‌های پنجشنبه و جمعه برای برخی نقاط شمال غرب کشور و گیلان و همچنین ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی، در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده کشور گفت: طی امروز و با شدت کمتر فردا در استان گیلان، غرب مازندران، اردبیل، نیمه شمالی آذربایجان‌های غربی و شرقی و همچنین ارتقاعات گیلان، مازندران، قزوین، البرز و تهران در برخی ساعات رگبار باران، رعد‌وبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

او ادامه داد: طی روز‌های پنجشنبه و جمعه برای برخی نقاط شمال غرب کشور و گیلان و همچنین ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه از روز شنبه یک سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود، اظهار کرد: طی هفته آتی در کشور شاهد بارندگی هستیم.

گودرزی توضیح داد: بعد از بارش‌ها طی ۳ روز آینده در استان‌های سیستان‌وبلوچستان به ویژه منطقه زابل، خراسان جنوبی، شرق کرمان و هرمزگان انتظار وزش باد‌های شدید همراه با خیزش گرد‌ و غبار را داریم که سبب کاهش دید در جاده‌های مواصلاتی و همچنین آسیب به سازه‌های موقت در این مناطق می‌شود.

او در خصوص آخرین وضعیت جوی پایتخت افزود: آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری است و گاهی به وزش باد همراه است و بیشینه دمای آن امروز به ۳۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز