کشف ۲۵۰ جفت کتونی سرقتی

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۴:۳۸:۲۲
کد خبر: ۱۰۶۲۴۰۳
کشف ۲۵۰ جفت کتونی سرقتی
سرکلانتر هفتم پایتخت از دستگیری سارق مغازه ای از بازار و کشف 250 جفت کتونی مسروقه بلافاصله پس از سرقت خبر داد و گفت: متهم در حال انتقال اموال مسروقه با چرخ دستی اش شناسایی شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان، سرکلانتر هفتم پایتخت گفت: ساعت 3 بامداد شامگاه گذشته ماموران کلانتری 113 بازار برای پیشگیری از وقوع جرم در حال گشت زنی در حوالی بازار حضرتی بودند که به رفتار مردی جوان حدودا 35 ساله که در حال حمل بار با چرخ دستی بود، مشکوک شدند.

او بیان کرد: تیم گشت انتظامی کلانتری برای بررسی های بیشتر مرد مشکوک را دستگیر و به بازجوئی از وی پرداختند. ولی متهم که پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی داد، محموله چرخ دستی وی را بررسی کردند.

سرکلانتر هفتم پایتخت ادامه داد: در بررسی از چرخ دستی ، 250 جفت کتونی کشف و متهم 35 ساله که تبعه کشور افغانستان بود، بناچار به سرقت کتونی ها از مغازه ای در بازار اعتراف کرد.

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد : متهم برای تحقیقات بعدی به کلانتری انتقال و در ادامه بررسی های پلیسی مال باخته اموال سرقتی شناسایی شد.

او افزود: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 2 میلیارد ریال برآورد کرده اند و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار دادسرا قرار گرفت.

نظر شما