احداث بزرگترین مزرعه خانواده در منطقه ۱۹

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۵۱:۳۵
کد خبر: ۱۰۶۲۹۲۳
بزرگترین مزرعه خانواده به وسعت 500 متر مربع در مجموعه شهربانوی بوستان احداث شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سید ابوالفضل موسوی، رئیس اداره فضای سبز منطقه با اعلام این خبر گفت: این مزرعه به وسعت 500 متر مربع و با طرح لوگوی شهرداری ویژه علاقه مندان به کاشت گیاهان توسط مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره گل و گیاه احداث شده است.

او اظهار کرد: در این مزرعه شرایط لازم برای کاشت و نگهداری از گیاهان برای بانوان علاقه مند به بهره برداری از سبزی های اورگانیک فراهم شده است. ضمن اینکه خدمات آموزشی متنوعی درخصوص نحوه کاشت گیاهان  برای مراجعه کنندگان به مرکز در نظرگرفته شده که پس از ثبت نام به صورت مجازی از آن ها بهره مند می شوند.

موسوی افزود: مراقبت از گیاهان آپارتمانی، سبزیکاری، گل های فصلی، گونه شناسی گیاهان داروئی، بام سبز، پرورش قارچ، هرس و تکثیر درختان و درختچه از عناوین آموزشی این مرکز هستند که بانوان پس ازگذراندن این دوره های مجازی می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی به مرکز مراجعه کرده و با اهدای زمین ، بذر و کود و ارائه تجهیزات آموزشی به صورت عملی با کاشت سبزی و دیگر فعالیت های مرکزآشنا شوند.

او با بیان اینکه زمینه انجام کلیه عملیات بستر سازی و کاشت سبزی در مزرعه شعبه شریعتی نیز فراهم شده است بیان کرد: در این مزارع بعد از اجرای طرح، شخم زنی، حذف علف های هرز و تقویت خاک، انواع بذر سبزی جات، صیفی جات و گیاهان داروئی توسط شهروندان کاشته می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز