بازداشت سارقان منازل تهران در زندان اصفهان

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۴:۳۶:۳۱
کد خبر: ۱۰۶۳۰۳۹
بازداشت سارقان منازل تهران در زندان اصفهان
رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران از دستگیری 2 برادر سارق منزل که با همدستی یکی از دوستانشان مرتکب سرقت می شدند ، خبر داد و گفت: این دو برادر در زندان اصفهان بازداشت شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران در تشریح این خبر گفت: سی ام تیرماه پرونده ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری 118 ستارخان تشکیل و با دستور قضائی برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

او بیان کرد: شاکی با حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی در خصوص جزئیات پرونده به کارآگاهان عنوان کرد، بعد از ظهر بیست و نهم تیرماه برای رفتن به مهمانی از منزل خارج شدم و در نیمه های شب پس از بازگشت به منزل با درب تخریب شده واحد مسکونی ام روبرو و متوجه بهم ریختگی خانه و سرقت مقداری طلا ، وجه نقد و 5 عدد ساعت مچی به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال شدم.

این مقام انتظامی افزود: با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل ببه نشانی اعلام  مراجعه و ضمن بررسی صحنه جرم موفق شدند 2 تن از سارقان را  شناسایی کنند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی ادامه داد: با شناسایی هویت سارقان مشخص شد که هر دو متهم برادر یکدیگر به نام های سیامک و سیروس می باشند و تا کنون چندین مرتبه به جرم سرقت دستگیر شده اند.

او افزود: در  ادامه تحقیقات پلیسی به دست آمد که متهمان به تازگی  هنگام انجام سرقت توسط ماموران استان اصفهان دستگیر و روانه زندان شده اند .

کارآگاه اختیاری گفت : با هماهنگی های قضائی متهمان به تهران منتقل  و سرقت از منزل شاکی اعتراف و اظهار داشتند تا کنون با همکاری یکی از دوستانشان چندین فقره سرقت منزل  در شمال غرب و غرب تهران مرتکب شده اند.

او در ادامه بااشاره به اینکه سومین متهم پرونده نیز در مخفیگاهش در بیستم و یکم مراده دستگیر شد، تصریح کرد: شناسایی و کشف جزئیات جرایم ارتکابی و شناسایی مالخران و مال باختگان ادامه دارد.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت در پایان گفت : متهمان تا تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار دارند.

نظر شما