تصادف شدید و مرگبار در سعادت آباد/آخرین آمار جان باختگان اعلام شد

۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۳:۰۲:۰۱
کد خبر: ۱۰۶۳۶۰۳
تصادف شدید و مرگبار در سعادت آباد/آخرین آمار جان باختگان اعلام شد
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران از برخورد یک دستگاه ساندرو با یک دستگاه اتوبوس در خیابان خوردین خبر داد و گفت: این حادثه یک فوتی و 3 مصدوم در پی داشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ" احسان موُمنی" اظهار داشت: صبح امروز یک فقره تصادف فوتی در محدوده جنوب به شمال "خوردین قبل از هرمزان" از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 به اپراتور مرکز منطقه 2 پلیس راهور تهران گزارش که بلافاصله تیم کارشناسی منطقه 2 پلیس راهور به همراه عوامل امدادی در محل حاضر شدند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران ابراز داشت : متاسفانه در این حادثه راننده خودروی ساندرو فوت و 3 سرنشین آن نیز که به علت شدت ضربه وارده مصدوم شدند و پس از ارائه خدمات درمانی به نزدیکترین مرکز امدادی انتقال یافتند.

او عنوان داشت: بررسی اولیه نشان از این داشت، راننده سواری ساندرو که در این مسیر به سرعت در حال حرکت بود، با یک دستگاه اتوبوس دو کابین که در حاشیه خیابان پارک شده بود به شدت برخورد کرده و متوقف می شود.

مومنی گفت: کارشناسان علت حادثه را خستگی و خواب آلودگی راننده خودرو ساندور و ناتوانی وی در کنترل وسیله نقلیه اعلام کردند.

سرهنگ موُمنی به رانندگان و سرنشینان خودروها تاکید کرد: قبل از شروع حرکت استراحت کافی داشته باشند و هنگام حرکت خودرو از کمربند ایمنی استفاده و در ساعت های خلوت معابر با سرعت مطمئن رانندگی کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز