بازداشت جیب بر اتوبوس‌های تهران

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۴:۴۵:۵۸
کد خبر: ۱۰۶۴۳۰۲
بازداشت جیب بر اتوبوس‌های تهران
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق تلفن همراه اتوبوش BRT خبر داد و گفت: متهم با دستور قضائی روانه زندان شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" در تشریح این خبر گفت: پرونده ای با موضوع سرقت یک دستگاه تلفن همراه به شیوه جیب بری در کلانتری 128 تهران نو به دادخواهی یک شهروند خانم تشکیل و با دستور مقام قضائی پرونده برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

او بیان کرد: شاکی در این خصوص اظهار داشت، بیست و هفتم شهریورماه حین بازگشت به خانه از اتوبوس BRT استفاده کردم که پس از پیاده شدن از اتوبوس متوجه شدم موبایلم به ارزش 5 میلیون تومان بسرقت رفته است .

این مقام پلیسی عنوان کرد: در گام اول تحقیقات کارآگاهان در با بررسی شیوه سرقت از شاکی و محدوده سرقت موفق شدند متهم به نام نادر تبعه افغانستان را شناسایی و در ادامه تحقیقات پلیسی به دست آوردند متهم در یک باربری حوالی خیابان شوش مشغول به کار است که با هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد .

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در پایان گفت : با انتقال نادر به پایگاه ششم به جرم خود معترف گردید که با تکمیل پرونده و به دستور دادیار دادسرای ناحیه 15 تهران متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.

نظر شما