گروگان گیری در لرستان

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۳:۰۱:۲۸
کد خبر: ۱۰۶۴۴۹۲
گروگان گیری در لرستان
فرمانده انتظامی استان لرستان از رهایی 2 گروگان و دستگیری 2 آدم ربا کمتر از 24 ساعت در عملیاتی غافلگیرانه در شهرستان "رومشکان" خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار مهدیان نسب گفت: ماموران انتظامی رومشکان در پی کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی و ربوده شدن مردی 35 ساله به همراه فرزند 9 ساله اش، تیمی مجرب از مأموران برای شناسایی آدم ربا یا آدم ربایان و آزادی گروگان ها تشکیل و بلافاصله وارد عمل شدند.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و با توجه به شناخت کامل از جغرافیای محل وقوع جرم و تحقیق و بررسی، موفق شدند در کمتر از 24 ساعت مخفیگاه عاملان آدم ربایی  را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه 2 آدم ربا را دستگیر و 2 گروگان را آزاد کنند.

سردار مهدیان نسب با اشاره به اظهارات افراد ربوده شده که اهل و ساکن شهرستان "اندیمشک" هستند، گفت: آنها در منزل یکی از اقوامشان در شهرستان کوهدشت بودند که در برگشت به سمت اندیمشک در جاده روستایی توسط آدم ربایان ربوده شدند. با تحقیقات صورت گرفته از متهمان علت و انگیزه آدم ربایی خود را اخاذی اعلام کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان در پایان خاطر نشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم بزنند و درصورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع خواهدشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز