تقدیر وزیر بهداشت از از زحمات شبانه‌روزی پرسنل اورژانس هوایی

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۸:۳۵:۵۴
کد خبر: ۱۰۶۴۸۵۶
تقدیر وزیر بهداشت از از زحمات شبانه‌روزی پرسنل اورژانس هوایی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دکتر کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور و پرسنل اورژانس هوایی لرستان در خدمت رسانی به هموطنان و احداث 65 پد بالگرد در مناطق صعب العبور قدردانی کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دکتر کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور و پرسنل اورژانس هوایی لرستان در خدمت رسانی به هموطنان و احداث 65 پد بالگرد در مناطق صعب العبور قدردانی کرد.

    پایگاه‌های اورژانس هوایی خرم آباد و الیگودرز در استان لرستان از پایگاه‌های فعال اورژانس هوایی کشور هستند که از زمان راه اندازی این دو پایگاه، مرگ مادران باردار که غالباً از مردم غیور عشایر و روستاهای کوهستانی و سخت گذر می‌باشند، 50 درصد کاهش یافته و تمام مددجویان خدمات فوریتهای پزشکی در این مناطق با پذیرش مخاطرات پرواز در ارتفاعات اشترانکوه و زاگرس به مراکز درمانی در زمان طلایی منتقل شدند.

    بنا به دستور وزیر بهداشت برای به حداقل رساندن مخاطرات در نشست و برخاست بالگردهای اورژانس، پرسنل اورژانس هوایی در استان لرستان اقدام به ایجاد 65 هلی پد برای نشست و برخاست بالگرد در ارتفاعات زاگرس نموده اند تا دسترسی به روستاها و مردم آسیب دیده با سهولت و ایمنی بیشتری صورت گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز