فرمانده ناجا:‌

زائران به سمت مرزها نروند

۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۰۹:۵۳:۲۹
کد خبر: ۱۰۶۵۸۱۱
زائران به سمت مرزها نروند
فرمانده نیروی انتظامی به زائران توصیه توصیه کرد به سمت مرزها نروند زیرا با ممانعت همکاران نیروی انتظامی مواجه می‌شوند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه رونمایی از چند کتاب با موضوع دفاع مقدس در خصوص حضور مردم در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی (ع) گفت: هر ساله این مراسم با حضور پرشور مردم برگزار می شد، این در حالیست که امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تمامی مرزها بسته هستند و هیچ گونه ترددی در آنها صورت نمی گیرد.

او افزود: امیدواریم با ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا، این توفیق نصیب ما شود تا در سال های آینده خدمتگزار زائران ابا عبدالله الحسین (ع) باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: توصیه ما این است که زائران محترم به سمت مرزها نیایند زیرا با ممانعت همکاران ما در نیروی انتظامی مواجه می شوند؛ البته بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری، امام خامنه ای عزیز مدظله العالی و اعلام رسمی برگزار نشدن مراسم راهپیمایی اربعین حسینی بحمدالله مردم همکاری خوبی داشتند و هیچ گونه ترددی در مرزها صورت نگرفته است.

او به درگیری اخیر بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان اشاره و خاطر نشان کرد: این مسئله مربوط به حوزه دیپلماسی کشور است البته ما موافق صلح هستیم و امیدواریم با حل اختلافات شاهد این گونه اتفاقات نباشیم؛ اکنون حراست از مرزهای ما با قوت انجام می شود و این درگیری ها نیز هر چه زودتر خاتمه می یابد.

نظر شما