نماینده مردم اردبیل در مجلس یازدهم:

یک ریال پول غیر قانونی هم رشوه است چه برسد به یک میلیون/ پیگیر تشدید مجازات رشوه هستم

۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۷:۵۴:۳۰
کد خبر: ۱۰۶۶۲۰۴
یک ریال پول غیر قانونی هم رشوه است چه برسد به یک میلیون/ پیگیر تشدید مجازات رشوه هستم
نماینده مردم اردبیل گفت: برداشت درباره تفاوت شیرینی و رشوه در مصاحبه قبلی اشتباه بود، زیرا از نظر من حتی یک ریال پول غیر قانونی اگر رد و بدل شود رشوه است و نام شیرینی بر آن گذاشتن نمی‌تواند از جرم و گناه مرتکب شده کم کند.

"حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی" نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس یازدهم در توضیح مصاحبه امروز درباره مجازات رشوه به خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: همانطور که در مصاحبه قبلی هم گفتم در اسلام هم رشوه گیرنده هم رشوه دهنده و هم فرد واسطه، جای‌شان جهنم است و در قانون مجازات اسلامی ما هم نسبت به این موضوع، جرم‌انگاری شده و از انفصال خدمت گرفته تا جریمه نقدی و حبس، مجازات در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم اردبیل تاکید کرد: برداشت درباره تفاوت شیرینی و رشوه در مصاحبه قبلی اشتباه بود، زیرا از نظر من حتی یک ریال پول غیر قانونی اگر رد و بدل شود رشوه است و نام شیرینی بر آن گذاشتن نمی‌تواند از جرم و گناه مرتکب شده کم کند، شوخی ما با خبرنگار باعث این برداشت اشتباه شد.

او افزود: یک ریال هم رشوه است چه برسد به یک میلیون و دو میلیون و بنده هم پیگیرم که قانون را برای برخورد سخت‌تر با رشوه دهنده، رشوه گیرنده و حتی واسط این کار تشدید کنیم.

موسوی در پایان گفت: باز هم بر مبارزه و رفع خلا احتمالی قانونی برای مقابله با رشوه تاکید می‌کنم و  به نظر من دو ماه الی یک سال حبس تادیبی برای رشوه گیرنده کافی نیست و باید مجازات آنها  تشدید شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز