رییس پلیس پایتخت خبر داد:

دستگیری ۹۳۷ نفر از مخلین امنیت در تهران/کشف ۱۶۸ کیلوگرم موادمخدر

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۲:۴۷:۵۸
کد خبر: ۱۰۶۶۵۲۰
دستگیری ۹۳۷ نفر از مخلین امنیت در تهران/کشف ۱۶۸ کیلوگرم موادمخدر
سی و هشتمین مرحله از طرح رعد با حضور سردار حسین رحیمی برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در جریان اجرای سی و هشتمین طرح رعد گفت: طی چند روز اخیر 937 نفر از مخلین امنیت شهروندان در شهر تهران دستگیر شدند. 

او افزود: در عملیات پلیس پایتخت 168 کیلوگرم موادمخدر کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: با همکاری 84 کلانتری پایتخت و در مدت 3 روز 318 حکم قضایی اخذ شد و از مقامات قضایی در این خصوص تشکر می کنم.

سردار رحیمی افزود: این افراد به 3000 سرقت اعتراف کردند و 36 باند نیز در تهران منهدم شدند. از این افراد 330 میلیارد ریال اجناس مسروقه ، 253 دستگاه خودرو و موتور و 9 قبضه سلاح جنگی و 63 قبضه سلاح سرد کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس پایتخت اظهار کرد: 4 نفر از افراد شرور مسلح در پایتخت نیز دستگیر شدند. در عملیات های مختلف 60 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد. در راستای استقرار نظم و امنیت و برخورد با مجرمین با تمام توان به عملیات های خود ادامه می دهیم.

سردار رحیمی افزود: با پرونده ای در غرب تهران مواجه شدیم که یک شهروند به کلانتری مراجعه می کند و عنوان می کند خودروی او به زور به سرقت رفته است که پس از یک دقیقه طرح مهار آغاز می شود و پس از 30 دقیقه در حالی که اقدام به زورگیری علیه یک زن می کردند، دستگیر شدند. تعداد زیادی از مالباختگان این فرد را شناسایی کردند. این شخص 2 همکار داشته است که هر دو امروز در مرخصی به سر می برند و زندان به آن ها مرخصی داده است!!

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به مقابله با موبایل قاپی در سطح شهر تهران گفت: در این راستا اعضای یک باند در تهران دستگیر شدند که بیش از 200 موبایل را به سرقت برده بودند.

سردار رحیمی ادامه داد: طی عملیاتی دیگر یک باند منهدم شدند. این افراد 80 دوچرخه را به سرقت بردند.

او با اشاره به دستگیری باندی دیگر گفت: یک باند دیگر نیز دستگیر شد که آب معدنی تقلبی در سطح شهر توزیع می کردند و تلاش برای دستگیری سایر مخلین امنیت و آرامش مردم ادامه دارد.

سردار رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: باید هزینه ارتکاب جرم بالا رود. مجرمین امروز جریح شده اند و باید برخورد با آن ها شدیدتر شود. مردم نیز باید هوشیاری خود را حفظ و به پلیس کمک کنند تا امنیت برقرار شود.

//انتهای پیام: 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز