دستگیری عاملان حمله مسلحانه به بیمارستان پورسینا

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۱:۴۷:۴۰
کد خبر: ۱۰۶۶۸۶۱
دستگیری عاملان حمله مسلحانه به بیمارستان پورسینا
فرمانده انتظامی "رشت" از دستگیری عاملان شرارت و درگیری در بیمارستان "پورسینا" این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ علی رمضانی گفت:  ماموران انتظامی به محض اطلاع از کشیده‌شدن درگیری اراذل و اوباش به داخل بیمارستان "پورسینا رشت"، بلافاصله به محل اعزام شدند که قبل از حضور واحدهای گشتی اراذل و اوباش قمه به دست محل را ترک و متواری می شوند.

او با بیان اینکه با تحقیقات کارشناسی و فنی پلیس ظرف کمتر از 24 ساعت 4 نفر از عاملان شرارت، قمه‌کشی و درگیری شناسایی و دستگیر شدند، گفت: تلاش برای شناسایی دیگر متهمان این پرونده در دستورکار پلیس قرار دارد.

سرهنگ رمضانی در ادامه با بیان اینکه یکی از متهمان حین فرار از دست ماموران به علت اصابت گلوله زخمی و هم اکنون در بیمارستان بستری است، افزود: انتشار دهنده فیلم این درگیری در فضای مجازی نیز به دلیل تشویش اذهان عمومی و القاء حس نا امنی برای شهروندان تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

این مقام انتظامی علت درگیری را اختلاف بین اراذل و اوباش اعلام کرد و بیان داشت: 2 متهم 21 و 25 ساله نیز در عملیاتی جداگانه توسط پلیس، غافلگیر و دستگیر شدند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

او ایجاد اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضائی اعلام کرد و گفت: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد و اجازه عرض اندام را به آنها نخواهد داد.

فرمانده انتظامی شهرستان "رشت" در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده مزاحمت و شرارت توسط اراذل و اوباش، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز