رئیس پلیس تهران بزرگ:

شهرداری برای ساخت کلانتری جدید سنگ روی سنگ نگذاشته است

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۵:۳۲:۴۵
کد خبر: ۱۰۶۷۰۰۲
شهرداری برای ساخت کلانتری جدید سنگ روی سنگ نگذاشته است
رئیس پلیس پایتخت گفت: 12 سال است که بر اساس مصوبه شورای عالی امنیت ملی مقرر شده که 40 کلانتری جدید در پایتخت احداث شود و تا این لحظه به‌رغم پیگیری های فراوان از طرق مختلف، تا این لحظه سنگ روی سنگ گذاشته نشده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ منطقه 8 و منطقه 22 تهران شاید مهم‌ترین مناطقی از تهران باشند که با کمبود کلانتری و زیرساخت های امنیتی مواجه هستند و همواره مسئولین انتظامی و شهروندان نیز در این عرصه گلایه هایی را مطرح کرده‌اند. علاوه بر این محلات، مکان‌هایی که در حاشیه شهر هستند در راستای تامین امنیت بیشتر اماکن به کلانتری‌های جدید نیاز دارند. باید توجه کرد که مقوله امنیت صرفا مربوط به نهادهای انتظامی و امنیتی نیست و تامین امنیت نیازمند تامین زیر ساخت‌هایی است و برای تامین این زیر ساخت‌ها باید تمام دستگاه‌ها کمک کنند.

سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت، در این خصوص به خبرنگار اجتماعی برنا گفت: 12 سال است که بر اساس مصوبه شورای عالی امنیت ملی مقرر شده است که 40 کلانتری جدید در پایتخت احداث شود و تا این لحظه علیرغم پیگیری های فراوان از طرق مختلف، تا این لحظه سنگ روی سنگ گذاشته نشده است.

او افزود: شورای امنیت کشور و شورای عالی امنیت ملی متولیان این امر را مشخص کرده است. در این زمینه شهرداری تهران، فرمانداری و وزارت مسکن و شهرسازی باید اقداماتی انجام می دادند.

رئیس پلیس پایتخت در پایان با اشاره به اینکه کوتاهی‌هایی در عرصه ساخت کلانتری‌های جدید در تهران رقم خورده است، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه ما پیگیری‌های زیادی نیز انجام داده‌ایم اما این نهادها هیچ اقدامی انجام نداده‌اند. 

انتهای پیام: 2.5

نظر شما