رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت:

نیسان جان عابر پیاده را گرفت

۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۱:۱۳:۳۰
کد خبر: ۱۰۶۷۰۲۳
نیسان جان عابر پیاده را گرفت
سرهنگ احسان مومنی از فوت یک عابر پیاده بر اثر بی توجهی راننده وانت نیسان در محل حادثه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ احسان مومنی، رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت در خصوص این خبر اعلام داشت: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی  تصادف یکدستگاه وانت نیسان  و فوت عابر پیاده در مسیر بلوار شقایق نرسیده به خیابان خلازیل به علت عدم توجه به جلو  بلافاصله  تیم کارشناسی منطقه ۱۹  پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر می‌شوند .  

رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت با بیان اینکه سرعت زیاد نیز در این حادثه مزید بر علت عدم توانایی رانده در کنترل خودرو بوده، گفت: سرعت زیاد این وانت نیسان  باعث شده  تا راننده دیگر نتواند خودروی خود را کنترل کرده و در مواجه با عابر دیگر کاری از دستش برنیامده و چون زمانی برای ترمز کردن و ایست کامل نداشه با عابر پیاده به شدت برخورد می نماید.

او تصریح کرد: در اثر شدت ضربه  عابر پیاده  در محل حادثه  در دم فوت می‌کند.

مومنی گفت: به همین علت، در این محدوده شاهد بار ترافیک بودیم که با تلاش همکاران و خارج کردن این وسیله از موقعیت تصادف بار ترافیکی کاهش یافت و ترافیک به وضعیت قبل بازگشت.

بنابراعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، این مقام انتظامی به رانندگان توصیه کرد: تمام حواس راننده حین رانندگی می بایست معطوف به رانندگی کردن باشد و  طبق قوانین خوردن و آشامیدن سیگار کشیدن صحبت با تلفن همرا ممنوع می باشد  و رانندگان گرامی کاملاً باید  به جلو توجه کافی داشته باشند تا بتوانند رانندگی ایمن و بدون حادثه ای داشته باشند.

موُمنی در پایان افزود: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز