رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت خبر داد:

ترکیب تنباکو با کود حیوانی+ عکس

۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۰۶:۳۴:۰۳
کد خبر: ۱۰۶۷۰۴۰
ترکیب تنباکو با کود حیوانی+ عکس
سرهنگ نادر مرادی گفت: طی چند روز اخیر تنباکوهایی در سطح شهر توزیع شده است که مخلوطی از تنباکو با کیفیت پایین داخلی و کود حیوانی است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ نادر مرادی، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت، در این خصوص به خبرنگار اجتماعی برنا گفت: طی چند روز اخیر تنباکوهایی در سطح شهر توزیع شده است که مخلوطی از تنباکو با کیفیت پایین داخلی و کود حیوانی است که به علت اینکه از اسانس خارجی در آن ها استفاده می شود، شهروندان متوجه غیربهداشتی و تقلبی بودن آن ها نمی شوند.

او افزود: در راستای مقابله با این اقلام غیربهداشتی پلیس عملیات خود را آغاز کرد و این تنباکوهای غیربهداشتی را در دو انبار در حوالی پایتخت کشف و در این خصوص دو نفر را نیز دستگیر کرد و از این دو انبار بالغ بر 13 تن تنباکو که به این شیوه ساخته شده بودند کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: سودجویان در راستای اینکه وزن این تنباکوها را افزایش دهند، آن ها را با خاک نیز مخلوط کرده و با قیمت هایی بالاتر از 50 هزار تومان به مشتریان عرضه می کردند.

تنباکو

سرهنگ مرادی در خصوص شیوه متقلبانه بسته‌بندی تنباکوها تصریح کرد: این افراد سودجو تنباکوها را با استفاده از دستگاه‌های بسته بندی، در قالب بسته‌‌های 200 گرمی درآورده، آن‌ها را داخل قوطی فلزی فاقد برچسب قرار می‌دادند سپس با توجه به اسانسی که به آن ها اضافه می کردند، به قوطی برچسب می‌زدند.

تنباکو

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در پایان گفت: این افراد سودجو با هزینه بسیار پایین و در حدود 10 هزار تومان این بسته ها را آماده می کردند و هر کدام از آن ها را چندین برابر قیمت و به اسم تنباکوی خارجی به فروش می رساندند که خوشبختانه با تلاش عوامل انتظامی این افراد دستگیر شدند و از ادامه این اقدام که با سلامت مردم بازی می کرد جلوگیری شد و این افراد پس از کامل شدن تحقیقات در خصوص آن ها تحویل مراجع قضایی می شوند.

انتهای پیام: 2/5

تنباکو

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز