عضو مجمع ملی جوانان مطرح کرد:

جزئیات کمیسیون‌های ۱۲ گانه مجمع ملی جوانان/ تمام طرح‌های مجمع ملی کارشناسی می‎‌شوند

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۸:۱۲:۲۱
کد خبر: ۱۰۶۷۹۸۹
جزئیات کمیسیون‌های ۱۲ گانه مجمع ملی جوانان/ تمام طرح‌های مجمع ملی کارشناسی می‎‌شوند
مهدی شریفی به تشریح جزئیات کمیسیون‌های 12 گانه مجمع ملی جوانان پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مهدی شریفی، عضو مجمع ملی جوانان، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا با اشاره به ضرورت تشکیل کمیسیون‌های تخصصی گفت: پس از انتخابات رسمی اولین مجمع ملی جوانان که در استان کرمان برگزار شد، تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برعهده مجمع ملی جوانان قرار گرفت.

او افزود: برای اینکه مجمع ملی جوانان بتواند کارها و طرح‌های برنامه‌ریزی شده خود را اجرا کند و کارشناسی دقیقی انجام شود، این کمیسیون‌ها باید تشکیل شود.

شریفی درخصوص تعداد کمیسیون‌هایی که باید تشکیل شوند، تصریح کرد: طبق نظر مجمع عمومی 12 کمیسیون باید در حوزه تخصصی خود و در سطح استانی فعالیت کنند.

دبیر مجمع جوانان استان همدان با اشاره به عنوان حوزه‌های تخصصی این کمیسیون‌ها گفت: برنامه و بودجه، ازدواج، امور زنان و خانواده، دینی، مذهبی و اعتقادی، فرهنگ و هنر، آموزشی و علمی پژوهشی، ارتباطات و اطلاعات، محیط زیست و منابع طبیعی، گردشگری و میراث فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی، سلامت، اشتغال، حقوق شهروندی، امداد و نجات، اوقات فراغت و نشاط اجتماعی از جمله کمیسیون‌هایی است که باید در راستای فعالیت مجمع ملی جوانان تشکیل شود تا بی نظمی ایجاد نشود.

شریفی درباره وظایف این کمیسیون‌ها بیان کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف کمیسیون‌ها این است که اعضای آن نظر کارشناسی دقیقی در موضوع مورد تخصص خود ارائه دهند. همچنین تحقیق درمورد مشکلات مبتلا به جوانان و پیگیری آنها از دیگر وظایف این کمیسیون‌هاست.

او افزود: ان‌شاءالله از طریق این کمیسیون‌ها مشکلات، کمبودها و نیازهای جوانان را پیگیری کرده و در سطح شورای عالی جوانان، مجمع ملی جوانان و معاونت امور جوانان کشور حل کنیم و گزارشی از عمده مشکلات عمومی و خاص جوانان به دست بیاوریم.

شریفی با اشاره به لزوم تشکیل کمیسیون ملی پس از انتخابات بیان کرد: از آنجایی که قرار بود انتخابات مجمع ملی جوانان همزمان با روز تشکلات و سازمان‌های مردم نهاد برگزار شود، بنابر این باید ایجاد کمیسیون‌های 12 گانه بعد از انتخابات و توسط هیات مدیره جدید انجام شود اما چون انتخابات به تعویق افتاد، قرار شد همین هیات مدیره کمیسیون‌ها را تشکیل دهد.

عضو مجمع ملی جوانان در پایان گفت: باتوجه به اهمیت برگزاری انتخابات و تشکیل نشدن این کمیسیون‌ها در استانها به نظر معقولانه نیست تا قبل از انتخابات، کمیسیون‌های تخصصی را تشکیل دهیم.

انتهای پیام: 2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز