مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد:

تحلیف ۵۰۰ جوان به عنوان امدادگران جمعیت هلال احمر استان گیلان

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۲:۵۰:۵۴
کد خبر: ۱۰۶۸۴۰۴
تحلیف ۵۰۰ جوان به عنوان امدادگران جمعیت هلال احمر استان گیلان
سیاوش غلامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از تحلیف ۵۰۰ تن جوان این جمعیت به عنوان امدادگران جمعیت هلال احمر خبر داد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به تحلیف ۵۰۰ تن از جوانان به عنوان امدادگر، گفت: بر اساس تدابیر انجام شده، جوانان جمعیت هلال احمر گیلان پس از گذراندن دوره‌های آموزش تخصصی امداد و نجات، به عنوان امدادگر جهت پوشش امدادی حوادث با حوزه معاونت امداد و نجات به صورت داوطلبانه همکاری خواهند کرد.

غلامی با اشاره به تفاهم‌نامه بین سازمان جوانان و امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر مبنی بر استفاده موثر از جوانان این سازمان، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سالانه در دو نوبت جوانان طی مراسمی به عنوان امدادگر تحویل حوزه امداد و نجات می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر گیلان با بیان اینکه سالانه در چهاردهم آبان ماه که مصادف با سالگرد تاسیس سازمان جوانان است و همچنین در هفته گرامیداشت هلال‌احمر، مراسم تحلیف جوانان برگزار می‌شود، اذعان داشت: در سال جاری و در استان گیلان، ۵۰۰ تن از جوانان هلال احمر استان در اختیار حوزه امداد و نجات قرار می گیرند.

او با بیان اینکه این جوانان به عنوان امدادگر تحویل باشگاه امدادگران و نجاتگران می‌شوند، تصریح کرد: این جوانان در حوزه امداد و نجات آموزش هایی نظیر امداد و نجات کوهستان، نجات و غریق، دوره های کارورزی امدادی و … را خواهند گذراند.

غلامی با اشاره به استفاده از ظرفیت جوانان، خاطرنشان کرد: استفاده از این نیروها، علاوه بر ارتقای سطح کیفیت امدادرسانی، موجب می‌شود که حوزه امداد و نجات در پوشش های امدادی موثرتر عمل کند.

شایان ذکر است؛ در حال حاضر جمعیت هلال احمر استان گیلان دارای ۲۷ پایگاه امداد و نجات و ۹۳ نجاتگر روزانه در این پایگاه ها امدادرسانی می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز