مرزهای شلمچه و چذابه مسدود است

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۳:۴۲:۰۱
کد خبر: ۱۰۶۸۴۴۸
مرزهای شلمچه و چذابه مسدود است
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه مسدود است و امسال این دو پایانه مرزی در استان خوزستان پذیرای هیچ زائری نخواهند بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار محمد صالحی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و تصمیم ستاد کرونا در کشور و اعلام رسمی کشور عراق مراسم اربعین حسینی برگزار نمی‌شود.

او عنوان کرد: پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه مسدود است و امسال این دو پایانه مرزی در استان خوزستان پذیرای هیچ زائری نخواهند بود.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: کارکنان نیروی انتظامی برای پیشگیری از حضور زائران و تجمعات احتمالی در مبادی ورودی استان و شهرستان‌های خرمشهر و دشت آزادگان در پایانه‌های مرزی مستقر هستند و برابر تمهیدات اتخاذ شده کلیه مبادی ورودی استان با نظارت مستمر توسط عوامل پلیس راه و انتظامی مورد پایش و رصد قرار می‌گیرند.

صالحی عنوان کرد: همه مشتاقان زیارت عتبات عالیات باید مانند سال‌های قبل با خادمان خود در نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته و در راستای عمل به قانون و حفظ سلامت خود و دیگران هموطنان از حرکت به سمت مرز‌های شلمچه و چذابه خودداری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز