مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛

به مناسبت هفته تهران نگارخانه شمیران در شمال تهران اکران شد

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۰:۱۵:۰۱
کد خبر: ۱۰۶۸۷۹۰
نگارخانه شمیران به مناسبت نکوداشت شمیران در هفته تهران در دو نقطه از شمال تهران اکران و به نمایش گذاشته شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد رضا پارسیان، مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک با بیان این مطلب اظهار داشت: همزمان با آیین نکوداشت شمیران در هفته تهران نگارخانه شمیران در بلوار رشیدالدین فضل‌ا... در میدان دانشجو و رفیوژ میانی خیابان شریعتی اکران و به نمایش گذاشته شد.

پارسیان گفت: نگارخانه شمیران با نصب 60 نقاشی و عکس از شمیران بر روی 30 پایه چراغ رفیوژ میانی خیابان شریعتی با تصاویری از استاد حسن نادرعلی یکی از پر سابقه ترین هنرمندان و نقاشان شمیران که آثار بسیاری با موضوع اماکن شمیران خلق و مقام هنرمند برتر تجسمی در حوزه تهران پژوهی را کسب کرده است و همچنین عکس های کنونی از شمیران اثر حمید رضا صادقی هنرمند عکاس خوش ذوق شهرداری منطقه یک از جاذبه های  تاریخی و گردشگری منطقه یک به نمایش درآمده است.

او افزود: نگارخانه دیگر شمیران در بلوار رشیدالدین فضل ا... اکران شده است که بر اساس آن بیش از 20 قاب بنر از اماکن مذهبی، گردشگری، کاخ موزه ها، بوستان ها و همچنین نماد منطقه یک "شمیران نگین تهران" و شعار مدیریت شهری تهران "تهران شهری برای همه" اجرا شده است.

پارسیان تصریح کرد: به مناسبت هفته تهران تعداد 10 بیلبورد پوستر هفته تهران تلفیق شده با اماکن گردشگری منطقه یک طراحی و به صورت نیمه برجسته در ابعاد 10 در 2 و نیم و  6 در 2 متر و 80 متری در معابر اصلی منطقه یک طراحی و نصب شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز