رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت:

پرواز خودرو بی ام و در خیابان ملاصدرا تهران

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۲:۵۵:۴۹
کد خبر: ۱۰۶۸۹۳۸
پرواز خودرو بی ام و در خیابان ملاصدرا تهران
سرهنگ مجید رنجبر از واژگونی یک دستگاه خودروی بی ام و به علت سرعت زیاد خبر داد و گفت: در این حادثه راننده بی ام و مجروح گردید .

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ مجید رنجبر، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: در ساعت 14:40  ظهر روز گذشته در مسیر خیابان ملاصدرا به شرق بعد از شیخ بهایی  یک دستگاه سواری بی ام و  که در این مسیر در حال حرکت بوده ناگهان از مسیر خارج شده و با جدول کنار راه  و سپس واژگون می شود.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت بیان کرد: پس از اطلاع از وقوع حادثه کارشناسان پلیس راهور پایتخت در محل حاضر شدند و نسبت به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

او افزود : به همین خاطر در این مسیر شاهد بروز بار ترافیکی بودیم که با کنار کشیدن این خودرو از مسیر ، ترافیک به حالت عادی بازگشت .

این مقام انظامی تصریح کرد: با حضور عوامل اورژانس مصدوم این حادثه که راننده خودروی بی ام و  بود، پس از معاینه سرپایی، به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافت.

رنجبر در خصوص علت این تصادف، گفت: علت واژگونی خودروی بی ام و  سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه می باشد که در این خصوص کروکی تنظیم و جهت سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری مربوطه گردید .

او از رانندگان در خواست کرد: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارند و از حرکاتی که باعث شود توجه آنها از رانندگی پرت شود خودداری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز