مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان:

جشنواره نهضت جوانان مسئله محور برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۴:۵۴:۲۷
کد خبر: ۱۰۶۹۰۶۷
جشنواره نهضت جوانان مسئله محور برگزار می‌شود
مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: دومین جشنواره نهضت جوانان مسئله محور(نجم) با هدف ایجاد بستری برای ارائه دستاوردهای دانشجویان و طلاب کشور برگزار می‌شود.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ ابولفضل سرگزی، مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: بعد از ورود بسیج دانشجویی به موضوع مساله محوری و تشکیل هسته‌های آن در سیستان و بلوچستان پیرامون مساله‌یابی، تلاش برای حل این مسائل در حوزه فعالیت بسیج دانشجویی تعریف شده که تیم‌های تخصصی در حال ارائه راهکارهای علمی جهت برون رفت این استان از وضعیت کنونی هستند.

او مطالبه‌گری، گفتمان‌سازی و جریان‌سازی، فرهنگ، هنر و رسانه، پنل‌های تخصصی، خدمات اجتماعی پژوهش، نوآوری و فناوری، تربیت، آموزش و تشکیلات سازی را از محورهای این جشنواره دانست و افزود: تمرکز این جشنواره بر ۲ محور که در فاز نخست نگاه تخصصی و ریز بر مسائل کشور و محور دوم این همایش بر ارزیابی خروجی‌ها و اثرگذاری هسته‌هایی که در این یک سال گذشته به صورت میدانی فعالیت داشته‌اند معطوف است.

مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان افزود: تا ۲۰ مهر ثبت اولیه هسته‌ها جهت راستی‌آزمایی و تایید اولیه صورت‌ گرفته و در پایان دوره هسته‌های منتخب از دیدگاه مردم معرفی خواهد شد.

او با بیان اینکه این جشنواره از اول تا هفتم آذر برگزار می‌شود تاکید کرد: دانشجویان از ۱ تا ۲۰ مهر برای ارسال آثار خود به این جشنواره مهلت دارند و می‌توانند از طریق سایت najmfestival.ir در این جشنواره نام‌نویسی کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز