درگیری مسلحانه نفس گیر ناجا با اشرار/کشف محموله فوق سنگین موادمخدر

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۳:۳۱:۴۸
کد خبر: ۱۰۶۹۲۰۰
درگیری مسلحانه نفس گیر ناجا با اشرار/کشف محموله فوق سنگین موادمخدر
جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف 3 تن و365 کیلو گرم مواد افیونی در عملیات شب گذشته پلیس استان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر "زاهدان" با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق را که قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر را از "میرجاوه" به "زاهدان" داشتند، شناسایی کردند.

او گفت: شب گذشته مأموران پلیس شهرستان "زاهدان" با همکاری انتظامی شهرستان های "میرجاوه و خاش" در قالب چند تیم عملیاتی با پایش منطقه و انجام یک سری اقدامات تخصصی، اعضای این باند قاچاق را که با یک دستگاه پژو در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در حوالی منطقه "میرجاوه" بودند، مشاهده و به آنها دستور ایست دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس، عرصه را برخود تنگ دیدند و پس از رسیدن به مخفیگاه خود با رها کردن خودرو به سمت ارتفاعات و مناطق صعب العبور متواری شدند.

سردار طاهری با بیان اینکه در این عملیات یک قاچاقچی دستگیر شد، عنوان کرد: در بازرسی از خودرو قاچاقچیان و همچنین مخفیگاه آنان مجموعا 3 تن و 365 کیلو گرم مواد مخدر شامل: 3 تن و 288 کیلو و 200 گرم تریاک و 76 کیلو و 800 گرم حشیش کشف شد.

او در پایان با بیان اینکه دیگر قاچاقچیان متواری شناسایی و تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط این استان پهناور اجازه نخواهد داد که قاچاقچیان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه ای احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد پلیس با آنان قاطع خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز