عابر بانک‌ها هم کلاه سرتان می‌گذارند

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۴:۴۷:۱۳
کد خبر: ۱۰۶۹۶۳۵
عابر بانک‌ها هم کلاه سرتان می‌گذارند
وقتی پای دستگاههای ای تی ام بانک های ملی سراسر کشور مراجعه می کنید با این پیغام روبرو می شوید : "باکلاه کاسکت ایمن تر است ".

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ از صبح دیروز هنگامی که شهروندان برای انجام تراکنش های بانکی به دستگاههای ای تی ام بانک ملی درسراسر کشور مراجعه کرده اند با  پیغام  "باکلاه کاسکت ایمن تر است " روبرو شده اند .

قطعا موتورسیکلت سوارانی هم که این پیغام آموزشی پلیس راهور تهران بزرگ  را مشاهده کرده اند دقیقا می دانند که معنا و مفهوم آن چیست و پلیس از آنها چه انتظاری دارد .

با این اقدام تصور می شود سعی پلیس راهور تهران بزرگ بر این است که با تبلیغ و توسعه آموزش همگانی و ارتقای فرهنگ ترافیک در بین راکبان موتورسیکلت از بروز تصادفات و حوادث رانندگی جلوگیری نماید و بتواند حتی یک موتورسوار را هم با دیدن این پیام آموزشی کلاه کاسکت بر سرش بگذارد حتما  این اقدام نتیجه بخش خواهد بود .

با این وجود و با تلاش پلیس راهور تهران بزرگ، این پیغام ها و پیام های آموزشی کم کم تاثیر خود را بر اکثریت راکبین موتورسیکلت خواهد گذاشت و بالاخره می بایست ارتقای فرهنگ ترافیک ثمرات  خود را نشان بدهد  و درصد استفاده موتورسواران از کلاه کاسکت که تیزرها و پیام های آموزشی پلیس راهور فاتب را در  رسانه ها، تابلوها، بیلبوردها، مراکز فرهنگی  و تجاری  و همچنین از این پس در ای تی ام ها مشاهده می نمایند را رو به فزونی نهد.

امیدواریم با روند پخش تیزرها و پیام های آموزشی جهت ارتقای فرهنگ ترافیک در بین رانندگان بویژه قشر موتورسیکلت سواران از این پس شاهد به نمایش در آوردن این تصاویر تاثیرگذار در دیگر صفحات بانکها جهت تاثیر هر چه بیشتر آنها  باشیم  .

به گفته کارشناسان راکبین موتورسیکلت به علت اهمیت موضوع استفاده از کلاه ایمنی می بایست  به هنگام پیاده شدن از موتورسیکلت خود ابتدا موتور خود را در محل مناسب پارک کرده و پس از پیاده شدن اقدام به در آوردن کلاه ایمنی خود نمایند .

نظر شما