دستگیری موبایل‌قاپان خشن محله قلهک تهران

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۵:۰۴:۱۸
کد خبر: ۱۰۶۹۶۵۶
دستگیری موبایل‌قاپان خشن محله قلهک تهران
رئیس کلانتری ۱۲۴قلهک، از دستگیری دو موبایل‌قاپ تنها پس از گذشت 40 دقیقه از آخرین سرقت خود، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ محمد قدیمی گفت: به دنبال تماس شهروندان مبنی بر سرقت موبایل‌قاپی در خیابان شریعتی تقاطع بلوار میرداماد بلافاصله تیم گشت کلانتری قلهک به محل اعزام شدند، شهروند خانم حدودا ۳۰ ساله به تیم گشت کلانتری اظهار داشت، گوشی تلفن همراهش به ارزش ریالی هفت میلیون تومان توسط دو نفر سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت تیزرو به سرقت رفته است.

او ادامه داد: این خانم مشخصات سارقان را به ماموران داد و ماموران کلانتری قلهک نیز مشخصات سارقان را به تمامی عوامل گشتی اعلام می‌کنند، در نهایت ماموران پلیس 40 دقیقه بعد از وقوع سرقت در همان خیابان شریعتی، موتورسیکلت را با همان مشخصات در حالی که فاقد پلاک بوده رویت می‌کنند و دستور ایست می‌دهند اما سارقان اقدام به فرار می‌کنند و پس از طی شدن مسافتی، ماموران گشت کلانتری با تیراندازی هوایی، سعی کردند موتور را متوقف کنند، در نهایت سارقان، موتورسیکلت را زیر پل سیدخندان رها کرده و هرکدام به سمتی متواری می‌شوند.

به گفته قدیمی، نهایتا هر دو نفر آنان به وسیله واحد گشت، دستگیر شده و در همان محل از داخل سویشرت یکی از سارقان یک دستگاه تلفن همراه سامسونگ و همچنین یک گردنبند طلا به همراه، یک سلاح سرد کشف می شود؛ ارزش تقریبی گردنبند طلا ۲۰میلیون تومان بوده است.

او ادامه داد: سارقان به همراه اموال سرقتی به کلانتری منتقل شدند و شاکی خانم میز سارقان و‌گوشی موبایل خود را شناسایی کرد. ماموران در تلاش هستند مالباخته گردنبند طلا را نیز پیدا کنند تا گردنبند را به او تحویل دهند؛ هر دو سارق در کلانتری ۱۲۴ قلهک به ده فقره سرقت ظرف پنج روز اخیر اعتراف کردند و میانگین سنی آنها حدودا۲۵ساله است، هر دو متهم پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

نظر شما