تاکید بر پرهیز از سفرهای غیر ضروری به استان مازندران

۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۰۹:۰۵:۴۱
کد خبر: ۱۰۷۰۳۱۰
تاکید بر پرهیز از سفرهای غیر ضروری به استان مازندران
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران بر ضرورت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و پرهیز از سفرهای غیر ضروری به استان تاکید کرد.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛  "سیدموسی حسینی" با تسلیت اربعین شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، گفت: بارش باران و شرایط نامساعد جوی در استان مازندران منجر به لغزندگی محورهای و سطح جاده ها و همچنین رانش زمین در برخی از محورهای مواصلاتی شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان، تصریح کرد: از طرفی دیگر با توجه به تعطیلات پیش رو شاهد حجم گسترده ای از مسافرت ها به این استان بوده ایم که این موضوع نیزدر برخی از نقاط منجر به ترافیک و محدودیت های تردد در روزهای گذشته شده است .

سرهنگ حسینی با اشاره به طوفانی بودن دریا و شرایط نامساعد جوی، خاطرنشان کرد: بارش شدید باران و سردی هوا نیز باعث کاهش سرعت خودروها و همچنین ترافیک سنگین در نقاط شهری شده است.

وی با بیان این که برابر اعلام ستاد ملی کرونا، استان مازندران در وضعیت هشدار قرار گرفته است تاکید کرد: هموطنان عزیز برای پیشگیری از شیوع این بیماری ازسفرهای غیر ضروری به این استان خودداری کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به محدودیت پذیرش مسافر توسط هتل ها، متل ها، مهمانپذیرها و مسافرخانه ها، گفت: با متصدیان این واحدهای صنفی که از مقررات ایجاد شده در راستای پیشگیری از بیماری کرونا تخطی کنند، برخورد خواهد شد .

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی در خاتمه از هموطنانی که قصد مسافرت و عزیمت به استان مازندران را دارند، خواست: با پرهیزاز سفرهای غیر ضروری به استان مازندران، پلیس و واحدهای درمانی را در ارائه خدمات مطلوب به مردم و تامین سلامت آنان یاری دهند.

 

نظر شما