سخنگوی سازمان آتش نشانی خبر داد:

فوت یک نفر در خوابگاه خیابان باهنر تهران

۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۱۵:۳۸:۳۲
کد خبر: ۱۰۷۰۴۰۷
فوت یک نفر در خوابگاه خیابان باهنر تهران
جلال ملکی از اطفا حریقی در حوالی خیابان باهنر تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به حادثه آتش سوزی در یک مرکز پذیرایی و اقامتی واقع در خیابان باهنر گفت: ظهر امروز، ساعت 14: 56 دقیقه یک مورد آتش سوزی در خیابان باهنر، خیابان فبضیه به سامانه 125 آتش نشانی تهران اطلاع داده شد.

او افزود: بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند. محل آتش سوزی یک مرکز پذیرایی بود که در یک بخش آن و در ساختمان یک طبقه 400 متری که حالت خوابگاه مانند بود آتش سوزی رخ داد.

ملکی تصریح کرد: 15 نفر به عنوان شاهدان اولیه در آنجا حضور داشتند که دارای بیماری خاصی بودند اما پیش از رسیدن آتش نشانان همه این افراد خارج شدند و زمانی که آتش نشانان رسیدند یک مرد جوان 19 ساله دچار سوختگی شده بود که جانش نجات پیدا کرد. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: ولی نیروها همزمان با خارج کردن آتش متوجه شدند یک نفر در همان اتاق آتش گرفته که حدودا مرد 26 ساله بود. این فرد تحویل عوامل اورژانس داده شد که متاسفانه  مشخص شد اوجان خود را از دست داده است.

ملکی در رابطه با آخرین وضعیت آتش سوزی در این منطقه گفت: آتش نشانان از گسترش بیشتر و سرایت به اطراف جلوگیری کردند. حال عمومی بقیه افراد مساعد ارزیابی شده است. آتش نشانان در ساعت 16:10 دقیقه مجموعه را تحویل متولیان امر دادند.

نظر شما
نظرات
محمد
|
-
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
0
0
با سلام و خسته نباشید .درود به دلاور مردان با غیرت آتش نشانان....خیلی دوس دارم که آتش نشان بشم
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز