کشف محموله سوخت قاچاق در کرمان

۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۲۲:۳۸:۲۳
کد خبر: ۱۰۷۰۴۳۳
کشف محموله سوخت قاچاق در کرمان
فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 29 هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک دستگاه تانکر عبوری از محور"قلعه گنج-منوجان" خبر داد.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان قلعه گنج طی اجرای یک طرح هدفمند مبارزه با قاچاق سوخت با همراهی مسئولان قضائی این شهرستان هنگام پایش محور"قلعه گنج-منوجان" یک دستگاه تانکر عبوری را جهت بررسی متوقف کردند.

او افزود: با بررسی مدارک ارائه شده از سوی راننده تانکر و انجام بازجویی های بیشتر مشخص شد این محموله 29 هزار لیتری گازوئیل که از بندر شهید رجایی به مقصد شهرستان منوجان بارگیری شده بود در نظر بوده طی زد و بندهای برخی افراد در یکی از نقاط حاشیه ای شهرستان"قلعه گنج" تخلیه و در ادامه به خارج از کشور قاچاق شود.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: این تانکر به پارکینگ منتقل و ضمن معرفی راننده آن به مرجع قضائی، فرد دیگری نیز که به عنوان راه پاک کن این محموله سوخت قاچاق را همراهی می کرد دستگیر و خودروی سواری وی نیز توقیف شد.

سردار ناظری با قدردانی از همراهی و تعامل اثربخش مسئولان قضائی در این عملیات گفت: در سایه این عملیات مشترک و دیگر تدابیری که با همکاری مسئولان قضائی و گزارش های مردمی انجام شد به اطلاعات خوبی در رابطه با تخلفات و اقدامات غیرقانونی قاچاقچیان سوخت دست یافتیم که بر اساس آن ها و با اجرای طرح هایی فضا را برای این گونه فعالیت های زیانبار اقتصادی ناامن خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز