سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران خبر داد:

ریزش ساختمان در خیابان ابوذر تهران/هم اکنون ۴ نفر در زیر آوار مدفون هستند

۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۰۹:۳۴:۴۸
کد خبر: ۱۰۷۰۵۵۰
ریزش ساختمان در خیابان ابوذر تهران/هم اکنون ۴ نفر در زیر آوار مدفون هستند
جلال ملکی از احتمال ریزش یک ساختمان در خیابان ابوذر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ جلال ملکی، سخنگوی آتش نشانی گفت: حوالی ساعت 7 صبح امروز 18 مهر احتمال ریزش یک ساختمان در خیابان ابوذر-خیابان فلاح در منطقه 17 شهرداری به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع رسانی شد.

به گفته او در اسرع وقت دو ناوگان ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد. شایان ذکر است، شب قبل هم این ساختمان به‌دلیل زیرش اعلام شده بود و آتش نشان‌ها در محل حادثه حضور داشتند.

 ملکی تاکید کرد: از شب قبل به دفعات این ساختمان تخلیه شده است و اخطارهای لازم در زمینه عدم مراجعه هیچ فرد به داخل ساختمان داده شد. با توجه به اینکه گودبرداری عمق حدود 20متر مشاهده می‌شود. در ضمن در برخی از نقاط آثار ایمن‌سازی و مقاومت‌سازی مشاهده می‌شود، اما اینکه این اقدام تا چه حد اصولی باشد نیاز به بررسی کارشناسان دارد.

 ملکی افزود: بخشی از ساکنان ضلع شرقی ساختمان تخلیه شده و همکاران به ایمن‌سازی به وسیله نوارهای زرد و نوارهای خطر پرداخته بودند و عوامل انتظامی نیز در محل حاضر بودند.

سخنگوی آتش نشانی گفت: صبح امروز هم آتش نشان‌ها مجددا در محل حاضر شده و حوالی ساعت 9 صبح امروز این ساختمان دو طبقه قدیمی نصف آن تخریب می‌شود و به‌رغم اینکه تاکید شده بود کسی در داخل ساختمان نباشد، اما دقایقی قبل افراد به داخل ساختمان نفوذ کرده بودند که از نگهبانان ساختمان بودند.

به گفته او قسمتی از پروژه گود برداری شده تخریب می‌شود و این افراد نیز که تعدادشان 3 یا 4 نفر است وارد گود برداری شده و کاملا در زیر گود برداری مدفون هستند. عوامل آتش‌نشانی نیز همچنان در محل حاضر و در حال انجام مراحل عملیات هستند. احتمال ریزش هر قسمت از ساختمان لحظه به لحظه وجود دارد.

//انتهای پیام: 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز