ارئه خدمات مشاوره‌ای رایگان به زوج‌های جوان

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۰۹:۳۵:۳۷
کد خبر: ۱۰۷۰۸۶۴
ارئه خدمات مشاوره‌ای رایگان به زوج‌های جوان
طرح "هم‌سایه" با هدف حمایت از بنیان خانواده است و زوج‌های این طرح به مدت ۵ سال از سوی آستان قدس رضوی پشتیبانی می‌شوند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ دبیر کانون‌های خدمت رضوی با اشاره به اعزام ۵۰ زوج خوزستان به زیارت امام رضا (ع) گفت: کانون خانواده خادمیاران رضوی یکی از راهبرد‌های که دنبال می‌کند حمایت از بنیان خانواده و زوج‌های تازه مزدوج شده است.ارئه رایگان خدمات مشاوره‌ای رایگان به زوج‌های جوان

حجت الاسلام جلیل علی‌نژاد افزود: در این طرح زوج‌های که حداکثر از سال ۹۷ به این طرف ازدواج کردند، تحت حمایت کانون خانواده خادمیاران رضوی قرار می‌گیرند.

او ادامه داد: در این طرح ۵۰ زوج به مشهد اعزام و در دوره‌های آموزشی طرح "هم‌سایه" شرکت می‌کنند.

علی نژاد خاطر نشان کرد: طرح هم‌سایه با هدف حمایت از بنیان خانواده است و زوج‌های این طرح به مدت ۵ سال از سوی آستان قدس رضوی پشتیبانی می‌شوند. اگر زوج‌ها با مشکلات و مسائلی روبه‌رو شوند، از سوی تیم پشتیبانی راهنمایی می‌شوند و برنامه‌هایی را به صورت حضوری و غیرحضوری برای آن‌ها برگزار می‌کنیم.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی گفت: برنامه حضوری کانون، در قالب کارگاهی با عنوان «برنامه زندگی به سبک رضوی» است که توسط اساتید برجسته ارائه می‌شود و حدود ۱۵ روز یک‌بار پشتیبانان به این زوجین تماس می‌گیرند تا اگر مشکلی باشد به روانشناسان و کارشناسان کانون خانواده ارجاع داده می‌شوند.

نظر شما