ساخت دستگاه اتوماتیک ضدعفونی کننده دست

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۱:۰۲:۵۱
کد خبر: ۱۰۷۰۹۵۴
ساخت دستگاه اتوماتیک ضدعفونی کننده دست
"دستگاه کاربردی و اتوماتیک ضدعفونی کننده دست" در جهت مبارزه با ویروس کرونا و افزایش سطح سلامت جامعه، توسط یک شرکت دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز ساخته شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مهندس مهدی فدوی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز گفت: دستگاه اتوماتیک ضد عفونی‌کننده دست شرکت ما محصولی بسیار کاربردی است که در جهت مبارزه با ویروس کرونا و افزایش سطح سلامت جامعه طراحی و ساخته شده است. این محصول بر مبنای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اصل فاصله‌گذاری اجتماعی طراحی شده که کاربر بدون نیاز به تماس فیزیکی با دستگاه می‌تواند جهت ضد عفونی کردن دستان خود از آن بهره‌مند شود. از این محصول می‌توان در بیمارستان‌ها، کلینیک‌های پزشکی، فروشگاه‌ها، سازمان‌ها و ادارات، مؤسسات آموزشی، هتل‌ها و رستوران‌ها، بانک‌ها، کارخانجات صنعتی و مساجد استفاده کرد.

او با اشاره به اینکه از دیگر مزایای استفاده از دستگاه ضدعفونی کننده اتوماتیک دست کنترل و صرفه‌جویی در مصرف مواد ضدعفونی‌کننده است، خاطرنشان کرد: سنسور الکترونیکی دقیقی در این دستگاه تعبیه شده است که در زمان آوردن دست‌ها در محفظه تعبیه شده فرمان پاشش را به اجزای دیگر صادر می‌کند که این امر باعث صرفه‌جویی و کاهش مصرف مواد ضدعفونی کننده می‌شود و همچنین کاربر را از برقراری تماس فیزیکی با دستگاه بی نیاز می‌کند.

مهندس فروی به مشخصات فنی این دستگاه اشاره کرد و گفت: سنسور الکترونیکی بسیار دقیق، ضدعفونی کردن دست بدون نیاز به تماس با دستگاه، کاهش زباله‌های بیمارستانی و آزمایشگاهی، صرفه‌جویی بسیار بالا در هزینه‌ها به واسطه صرفه‌جویی در مواد ضدعفونی، طراحی منحصر به فرد و زیبا، کم‌صدا و کم مصرف و کاربری بسیار ساده و گارانتی ۶ ماه و خدمات پس از فروش از ویژگی‌های این دستگاه است.

او توضیح داد: یک مخزن ۱۵۰۰ سی سی در این دستگاه در نظر گرفته شده است که می‌توان انواع مایع‌های ضدعفونی را در آن مورد استفاده قرار داد که به طور میانگین با هر بار شارژ کامل مخزن تا دو هزار پاشش می‌توان از آن دریافت کرد. همچنین پمپ و تجهیزات الکترونیکی به کار رفته در این دستگاه امکان استفاده متناوب و با کمترین صدایی از این دستگاه را فراهم آورده است.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به اینکه از ویژگی دیگر این محصول طراحی زیبا و منحصر به فرد آن است، گفت: این دستگاه همچنین ظاهر بسیار زیبا به محیط ارائه می‌دهد، طراحی کم حجم و زیبا و تعبیه ال‌ای‌دی‌های مختلف در بدنه دستگاه از جلوه‌های طراحی این محصول است.

بر اساس اعلام وزارت علوم، وی افزود: کاربری این دستگاه بسیار ساده است و تنها کافیست که فرد دستان خود را به زیر مکان تعبیه شده ببرد تا مواد ضدعفونی بر روی سطح دست‌ها بصورت اتوماتیک و بدون نیاز به لمس دستگاه پاشیده شود.

نظر شما