نماینده مجلس شورای اسلامی:

شهید سلیمانی ارزشمندترین سرمایه فرهنگی برای جوانان است

۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۹:۲۵:۳۹
کد خبر: ۱۰۷۱۴۴۴
شهید سلیمانی ارزشمندترین سرمایه فرهنگی برای جوانان است
عفت شریعتی گفت: مجلس شورای اسلامی گفت: استان کرمان ظرفیت‌های اقتصادی و فرهنگی فراوانی دارد و شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه فرهنگی و بهترین الگو در عرصه‌های مختلف برای جوانان است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ عفت شریعتی در حاشیه بازدید از کتابخانه عمومی شهرستان گفت: باید شیوه‌های مختلف ایجاد جاذبه شود تا مراجعه کنندگان با رغبت بیشتری وارد کتابخانه شوند و به مطالعه و امانت کتاب مبادرت ورزند.

نماینده مردم شهرستان‌های کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی افزود: کوهبنان در گذشته و حال سابقه‌ای طولانی در فرهنگ‌‌ دارد لذا باید تلاش شود تا آثار و کتب علما، دانشمندان، شاعران و فرهیختگان کوهبنان برای کتابخانه‌های شهرستان تهیه شود.

او تاکید کرد: کتابخانه، محل اعتلا و دانایی جامعه است و مطالعه کنندگان برند فرهنگی هر منطقه هستند که باید با شوق و ذوق در فضای کتابخانه حضور پیدا کنند.

شریعتی بیان داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افتخار جهان اسلام و تشیع است و باید وصیت‌نامه این شهید بزرگوار در دید عموم مراجعه کنندگان قرار گیرد.

او خاطرنشان کرد: جا دارد وصیت‌نامه این شهید در قالب لوح‌هایی زیبا تهیه و به مدارس شهرستان اهدا شود تا دانش‌آموزان بیشتر و بهتر با فرهنگ ‌ایثار و شهادت مانوس شوند.

نماینده مردم‌شهرستان‌های کوهبنان و زرند در مجلس گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیتی جهانی است که عمر خود را صرف مجاهدت و خدمت‌رسانی به جامعه انسانی کرد، این شهید عزیز آثاری دارد‌ که می‌تواند برای دهه‌های آینده بسیار موثر و ارزشمند واقع شود.

او ابراز داشت: اداره فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی جلسات خود را در کتابخانه‌های عمومی شهرستان برگزار کند دبیران و مربیان پرورشی مدارس بیشتر از فضای کتابخانه‌ها بهره ببرند و دانش‌آموزان را ترغیب کنند تا از کتب کتابخانه بیشتر بهره ببرند.

شریعی بیان کرد: استان کرمان ظرفیت‌های اقتصادی و فرهنگی فراوانی دارد. شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه فرهنگی است که بهترین الگو در عرصه‌های مختلف برای جوانان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز