واکنش رئیس پلیس پایتخت به منتقدان گرداندن اراذل و اوباش در پایتخت؛

تحت تاثیر جو قرار نمی گیریم/ اوباش کتک خورده به مردم فحاشی کرده بود

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۰:۳۸:۰۵
کد خبر: ۱۰۷۲۰۲۳
تحت تاثیر جو قرار نمی گیریم/ اوباش کتک خورده به مردم فحاشی کرده بود
سردار حسین رحیمی گفت: آن موردی که از سوی مامورین انتظامی کتک خورد، ماجرای آن از این قرار بود که یکی از مردم در هنگام گرداندن اراذل و اوباش با صدای بلند می گوید این است نتیجه گردن کشی و ظلم شما به مردم و آن شخص اراذل و اوباش نیز در اقدام به فحاشی به مردم می کند و در ادامه مامور ما او را ساکت می کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در جریان طرح ظفر 7 و در جمع خبرنگاران گفت: ذات اراذل و اوباش گردن کلفتی، عربده کشی، قداره بندی، اخاذی و دست درازی به ناموس مردم است. افرادی که منتقد این طرح هستند خودشان می دانند چگونه نقد می کنند.

او افزود: ما مجرمین زیادی را دستگیر می کنیم اما صرفا برخی از خشن ترین مجرمین این حوزه را در محلات می گردانیم. وقتی یک نفر که به نوامیس مردم تعرض می کند و از مغازه ها باج گیری می کند و قداره در دست خود دارد و به خانه ها و خودروهای مردم حمله می کند و به این وسایل آسیب وارد می کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ما تحت تاثیر جو قرار نمی گیریم و و مسئولیت ما برقراری امنیت است. وظیفه ما این است که با متعرض به امنیت و حقوق مردم برخورد خواهیم کرد. دستگاه قضایی نیز در این زمینه همکاری خوبی با ما دارد. برهم زدن امنیت مردم خط قرمز ما است.

رئیس پلیس تهران در پایان گفت: ما با هماهنگی دستگاه قضایی و با رعایت قانون اقدام به گرداندن اراذل و اوباش در محلات کرده ایم. آن موردی که از سوی مامورین انتظامی کتک خورد، ماجرای آن از این قرار بود که یکی از مردم در هنگام گرداندن اراذل و اوباش با صدای بلند می گوید این است نتیجه گردن کشی و ظلم شما به مردم و آن شخص اراذل و اوباش نیز در اقدام به فحاشی به مردم می کند و در ادامه مامور ما او را ساکت می کند. با وجود تمام این موارد اما قبول داریم که باید این مورد نیز رعایت شود.

//انتهای پیام: 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز