خاک‌های تهران به سمت میدان مقدم می‌ریزد

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۱:۱۱:۲۴
کد خبر: ۱۰۷۲۰۷۱
خاک‌های تهران به سمت میدان مقدم می‌ریزد
حسن قاسمیان با اشاره به روند ایمن سازی گود میدان مقدم گفت: پس از ایمن سازی ضلع شرقی، با برنامه ریزی صورت گرفته کار ایمن سازی ضلع جنوبی این گود با سرازیر شدن خاک های تهران به سمت میدان مقدم با سرعت و جدیت در حال پیگیری است و تا صبح دوشنبه بیش از 600 کامیون خاک به این محل آمده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حسن قاسمیان، معاون خدمات شهری شهرداری منطقه 17 با بیان اینکه از ابتدای حادثه ریزش ساختمان در میدان مقدم عوامل شهرداری منطقه 17 حضوری فعال داشته و شهردار منطقه با جدیت پیگیر مسائل مربوط به ایمن سازی این گود است از تسریع در روند ایمن سازی آن خبر داد و گفت: با کمک سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران خاک های زیادی به سمت منطقه 17 و میدان مقدم سرازیر شده تا هر جه سریعتر گود میدان مقدم پر و ایمن شود.

قاسیمان افزود: مهدی احمد محرابی معاون پسماندهای ساختمانی و عمرانی شهرداری و علیرضا رباتی معاون خدمات شهری و امور خودرویی شهرداری تهران از روز شنبه در محل حادثه مستقر شده و با استفاده از تمامی امکانات و نیروهای خود در صدد ایمن سازی و پر شدن گود میدان مقدم هستند.

او با بیان اینکه عملیات ایمن سازی به سرعت و دقت در حال انجام است تاکید کرد: تا صبح دوشنبه بیش از 600 کامیون خاک به محل حادثه آمده اند و به همین مقدار نیاز است تا ضلع جنوبی گود ایجاد شده ایمن شود.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه 17 در پایان گفت: با نظر کارشناسان و مشاروان معاونت شهرسازی شهرداری تهران دیوارهای شرقی این گود ایمن شده است و امیدواریم با مدیریت مناسب خاک ها بتوانیم به سرعت ایمن سازی ضلع جنوبی این گود را نیز به پایان برسانیم.

گفتنی است صبح روز جمعه دو ساختمان مسکونی و تجاری در میدان مقدم در منطقه 17 تهران به دلیل گودبرداری ناایمن ساختمان مجاور ریزش کرد. به دستور مقامات قضایی، پیمانکار این پروژه مسئول پر کردن این گود شناخته شد که برای تسریع در روند کار ، شهرداری منطقه 17 وارد عمل شد و با دستور معاون خدمات شهری شهرداری تهران از نقاط مخالف پایتخت خاک ها برای پرکردن این گود روانه میدان مقدم شدند.

گود مقدم

نظر شما