کمک ۱۰۰ میلیارد تومانی فرهنگیان کشور در رزمایش کمک مؤمنانه

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۲:۳۴:۳۷
کد خبر: ۱۰۷۲۱۵۷
کمک ۱۰۰ میلیارد تومانی فرهنگیان کشور در رزمایش کمک مؤمنانه
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه امروز سپاه و بسیج میدان‌دار روزهای سخت کشور است، گفت: حدود ۱۰۰ میلیارد تومان از ابتدای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه از سوی مجموعه فرهنگیان کشور کمک و مشارکت شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش صبح امروز در آئین آغازین پویش سراسری کشوری لبخند رضایت در مجتمع آموزشی امام‌خمینی (ره) اظهار کرد: ما امروز به سپاه و بسیج برای میدان‌داری روزهای سخت کشور افتخار می‌کنیم که به مدد مردم و مشکلات جامعه شتافته‌اند و امروز این مراسم ترویج یک فرهنگ در جامعه است.

او گفت: ما واقعاً بیش از آنکه به دنبال انجام عمل مؤمنانه باشیم به دنبال فرهنگ کمک مؤمنانه هستیم و تلاش‌های دوستان در بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی نشان از موفقیت این کار بود و نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان مجموعه فرهنگیان کشور در رزمایش کمک مؤمنانه به جز کمک‌های دانش‌آموزی کمک کرده‌اند.

معاون وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: تداوم این رزمایش و فرهنگ می‌تواند به بخش‌های مختلف کشور کمک کند و لبخند رضایت ابتدا بر لب خودمان می‌نشیند و لذا قبل از هر کس خود باید عامل باشیم و سرچشمه‌های اتفاق در سراسر زندگی جاری کنیم.

کاظمی ادامه داد: امروز به نظر من انفاق بزرگترین راهکار برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است و انشاءالله خداوند ما را در زمره متوسلان و عاملان به قرآن قرار دهد و امروز بسیج فرهنگیان با عمل مؤمنانه به مدد مشکلات آمده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز