قربانیان کرونا از ۲۹ هزار نفر فراتر رفت/ شناسایی ۴۱۰۸ بیمار جدید در کشور

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۳:۱۴:۳۰
کد خبر: ۱۰۷۲۶۷۰
قربانیان کرونا از ۲۹ هزار نفر فراتر رفت/ شناسایی ۴۱۰۸ بیمار جدید در کشور
سیما سادات لاری از فوت ۲۵۴ بیمار کرونایی دیگر در کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سیما السادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا گفت: از دیروز تا امروز ۲۲ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴هزار و۱۰۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱هزار و۹۴۹ نفر از آنها بستری شدند که با این حساب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به۵۰۸ هزار و ۳۸۹نفر رسید.

او افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۵۴بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۹هزار و۷۰ نفر رسید.

لاری تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون ۴۱۱هزار و۸۴۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند و۴۵۷۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود:استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند و استانهای کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظر شما