برگزاری جشنواره دختران امروز ویژه دانش آموزان

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۵:۱۶:۱۰
کد خبر: ۱۰۷۲۸۱۶
برگزاری جشنواره دختران امروز ویژه دانش آموزان
مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان گفت: جشنواره فرهنگی هنری "دختران امروز" ویژه دانش آموزان دختر تمامی مقاطع تحصیلی با شعار دختران، خانواده و گذر از کرونا در حال پیگیری و اجراست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛  فرحناز مینایی پور، مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان گفت: این جشنواره فرهنگی هنری پیرو موافقت نامه شماره ۷۵۳۹۱ تاریخ ۹۹/۷/۵ با معاونت امور زنان نهاد ریاست جمهوری و با هدف کشف استعداد ها، خلاقیت ها، تقویت نقش دختران و همچنین ایجاد نشاط و شادابی و پررنگ نمودن نقش دختران در خانواده درایام کرونا است.

او در ادامه افزود: این جشنواره به دنبال باز آفرینی نقش دختران در خانواده و در دوران پسا کرونا است و اجرای این جشنواره منجر به انعکاس و ماندگارکردن صحنه های جذاب و تاثیر گذار از نقش دختران و خانواده در دوران عبور ازکرونا می شود.

مشاور امور زنان وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: جشنواره فرهنگی هنری دختران امروز در قالب هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه در فضا و بستر مجازی برگزار و شروع به کار کمیته اجرای آن از آبان ۹۹ بوده و تا بهمن ماه امسال ادامه دارد و افتتاحیه این جشنواره در هفته اول آبان ماه  سال جاری و اختتامیه آن همزمان با ولادت با سعات بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) و روز زن و همچنین ولادت امام خمینی ( ره ) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران یعنی نیمه دوم بهمن ۹۹ بصورت مجازی برگزار می شود.

او ادامه داد:  این جشنواره ویژه دانش آموزان دختر در تمامی مقاطع تحصیلی و در سطح کشوری طراحی شده است.

البته شایان ذکراست که جشنواره دختران امروز با مشارکت معاونت امور زنان ریاست جمهوری، معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش در حال پیگیری و اجراست و دبیرخانه اجرایی این جشنواره در حوزه معاونت پرورشی اداره کل شهرستان های استان تهران مستقر است.

نظر شما