درگیری مسلحانه یک ساعته ناجا با اشرار

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۳:۰۹:۱۶
کد خبر: ۱۰۷۲۹۵۲
درگیری مسلحانه یک ساعته ناجا با اشرار
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان استان از درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با سوداگران مرگ و کشف یک تن و 150 کیلو مواد افیونی در شهرستان "ایرانشهر" خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار احمد طاهری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر "ایرانشهر" با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به سرنخ هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر، توسط اعضای یک باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی از شهرستان مذکور به مناطق مرکزی کشور دست یافتند.

او گفت: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر "ایرانشهر" پس از یک سری کار گسترده اطلاعاتی و رصد منطقه، شب گذشته اعضای این باند مسلح را که با 2 دستگاه خودروی پژو 405 و یک دستگاه سواری سمند در یکی از محورهای فرعی شهرستان در حال انتقال محموله مواد مخدر به سمت شهر "بمپور" بودند، شناسایی و آنها را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین پلیس با عوامل انتظامی درگیر شدند که پس از ساعتی درگیری بر اثر آتش پر حجم مأموران عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو های حامل مواد و استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار طاهری بیان داشت: در نهایت با اقدام به موقع مأموران، یک نفر از قاچاقچیان دستگیر و در ادامه طی بازرسی از خودروهای توقیفی، یک تن و 150 کیلو گرم تریاک به همراه یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند، خاطر نشان کرد: مأموران نیروی انتظامی در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق مواد مخدر در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق موادافیونی به عنوان بلای خانمان سوز جامعه از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز