رئیس شورای عالی استان‌ها:

آرای شوراها به راحتی در دیوان عدالت شکسته می‌شود

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۹:۲۱:۱۲
کد خبر: ۱۰۷۳۰۲۵
آرای شوراها به راحتی در دیوان عدالت شکسته می‌شود
علیرضا احمدی گفت: یکی از گلایه های اعضای شوراها این بود که اعلام می شد آرای شوراها به راحتی در دیوان عدالت شکسته می شود که این موضوع دو جهت داشت که یکی از دلایل آن نبود نماینده ای از سوی شوراها در شعب دیوان عدالت اداری بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علیرضا احمدی، رئیس شورای عالی استان‌ها در اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها گفت: تشکر می کنم از آقای بهرامی که دلسوزانه پیگیر حل مشکلات دهیاری ها و شهرداری ها بودند و تلاش کردند تا با کمترین شکست آرا بتوانیم عملکرد بهتری را در کشور شاهد باشیم.

او افزود: همین امر باعث شد تفاهمنامه ای میان دیوان عدالت اداری و شورای عالی استان ها آماده انعقاد شود که یکی از مفاد آن حضور یکی از نمایندگان شورای عالی استان ها در شعب دیوان عدالت اداری است.

رئیس شورای عالی استان ها خاطرنشان کرد: یکی از گلایه های اعضای شوراها این بود که اعلام می شد آرای شوراها به راحتی در دیوان عدالت شکسته می شود که این موضوع دو جهت داشت که یکی از دلایل آن، نبود نماینده ای از سوی شوراها در شعب دیوان عدالت اداری بود. یکی از ارکان اساسی که شوراها با آن ارتباط دارند دیوان عدالت اداری است. امروز جامعه ۱۲۶ هزار نفری شوراها چشمشان به مجلس دوم کشور(شورای عالی استان ها) دوخته شده تا گره ای از مشکلات مردم باز شود.

احمدی اذعان کرد: یکی از نقاطی که می تواند همین مشکلات را حل کند انعقاد تفاهمنامه میان شورای عالی استان ها و دیوان عدالت اداری است. شما به خوبی از مشکلات شوراها مطلع هستید و تلاش های زیادی هم برای حل این مشکلات داشته اید.

رئیس شورای عالی استان ها از اعضای شورای عالی استان ها که با ایثارگری خود در این ایام که همه در حال فرار از بیماری کرونا هستند کنار هم جمع شده اند تا مشکلات مردم را حل کنند قدردانی کرد. در همین دوره بیش از 30 طرح آماده شده و به مجلس ارسال شده است.

او تصریح کرد: موضوعات مرتبط با کمیسیون های ماده صد هم دغدغه شورای عالی استانها و هم دغدغه قوه قضاییه است که ما هم بارها پیگیر حل آن بوده ایم.

رئیس شورای عالی استان ها گفت: بهترین راه برای همکاری بهتر دستگاه ها و عدم دخالت در امور یکدیگر انعقاد تفاهم نامه است. امروز تمامی وزارتخانه ها و دستگاه ها با یکدیگر مرتبط هستند و باید با تفاهم نامه به جای وجود اختلاف به مشکل مردم رسیدگی کرد. امروز دیوان عدالت اداری محل مراجعه مردم است و در همین راستا تفاهم خوبی فی ما بین امضا شد و امید است این مشکلات کمتر شود.

//انتهای پیام: 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز