احتکار بیش از ۱۰۵هزار حلقه لاستیک دولتی در جنوب تهران

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۴:۱۸:۵۱
کد خبر: ۱۰۷۳۳۱۵
احتکار بیش از ۱۰۵هزار حلقه لاستیک دولتی در جنوب تهران
رئیس پلیس امنیت اقتصادی از احتکار 105 هزار و 725 حلقه انواع لاستیک با قیمت دولتی در جنوب تهران به ارزش بیش از 528 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: در رصد های اطلاعاتی مشخص شد که انبارداری در حوالی خیابان رجایی مقدار زیادی لاستیک به قیمت دولتی را احتکار کرده که بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بررسی های پلیسی مشخص شد که خبر صحت دارد، گفت: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری عامل یا عاملان احتکار و بازرسی از انباری اخذ و تیمی از کارآگاهان به نشانی اعلامی اعزام شدند.

او توضیح داد: در بازرسی از این انبار 105 هزار و 725 حلقه انواع لاستیک به قیمت دولتی احتکارشده مربوط به 21 شرکت شخصیت حقوقی کشف و در نهایت با دستور قضائی کلیه اموال توقیف و انبار پلمب شد.

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران در پایان با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی مبنی بر شناسایی عامل یا عاملان احتکار، چگونگی خرید کالا، نحوه توزیع آن و رهگیری ارزهای احتمالی تخصیصی در حال بررسی است، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را بیش 528 میلیارد ریال اعلام کرده اند.

نظر شما