افزایش آلودگی هوا در روزهای آینده

۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۰۹:۳۸:۱۰
کد خبر: ۱۰۷۴۰۴۴
افزایش آلودگی هوا در روزهای آینده
یک کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ کبری رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: از امروز تا سه‌شنبه در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف است و انتظار پدیده خاصی را نداریم؛ اما در شهر‌های تهران، کرج، اراک و اصفهان با افزایش غلظت آلاینده‌های هوا به ویژه در ساعات اولیه صبح مواجه هستیم.

او ضمن اشاره به اینکه در نوار شمالی کشور افزایش نسبی دما رخ می‌دهد، افزود: از بعد از ظهر سه‌شنبه بارش باران در استان‌های گیلان و اردبیل آغاز می‌گردد و روز چهارشنبه برای کل سواحل دریای خزر، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال آذربایجان‌های غربی و شرقی بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه گاهی این بارش‌ها با همراه با رعد‌وبرق و وزش باد است، اظهار کرد: در این مناطق انتظار کاهش نسبی را داریم و روز‌های پنجشنبه و جمعه در استان و اردبیل و سواحل دریای خزر بارش‌ها ادامه پیدا می‌کند.

رفیعی درباره آخرین وضعیت آب وهوایی پایتخت توضیح داد: امروز آسمان تهران صاف است و غبار محلی را دارد و حداکثر دمای آن ۲۴ درجه و حداقل دمای آن به ۱۳ درجه سانتی‌گراد می‌رسد و پیش‌بینی می‌شود فردا هم همین کمینه دما را داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز