قدردانی ما از خانواده‌های شهدا در عمل محقق نخواهد شد؛

محمد کبیری: کار خانواده‌های شهدا کمتر از شهادت نیست

۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۱۱:۴۱:۰۳
کد خبر: ۱۰۷۴۰۹۶
محمد کبیری: کار خانواده‌های شهدا کمتر از شهادت نیست
محمد کبیری، معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: قدردانی ما از شهدا و خانواده‌های‌شان در عمل محقق نخواهد شد اما آمدیم تا هرچند به کلام و حضور بگوییم قدر این رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ها را می دانیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، محمد کبیری ، معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در برنامه "پنج شنبه های تکریم" که در شهر ری برای تکریم خانواده شهدای مدافع حرم و تیپ فاطمیون برگزار شد، گفت: آمدیم تا کار بزرگی که برای امنیت منطقه توسط مدافعان حرم انجام شد را پاس بداریم. ما و همه منطقه امنیت خود را مدیون جانبازان، شهدا و خون‌های ریخته شده در میدان‌های جنگ علیه تروریست‌ها هستیم. 

او با بیان اینکه "کار شهدا بزرگ بود و کار خانواده‌های‌شان کمتر از شهادت نیست" افزود: کار خانواده شهدا بسیار بزرگ و صبر و از خود گذشتگی آنها قابل تقدیر است، مخصوصا در شرایط اقتصادی کنونی بزرگ کردن فرزندان شهدا کاری جهادی است.

کبیری ادامه داد: قدردانی ما از شهدا و خانواده‌های‌شان در عمل محقق نخواهد شد اما آمدیم تا هرچند به کلام و حضور بگوییم قدر این رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ها را می دانیم.

معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان با بیان اینکه "پنج‌شنبه‌ها در برنامه‌ای با عنوان پنج شنبه های تکریم بنا داریم برای عرض ادب خدمت خانواده معظم شهدا برسیم" گفت: امیدواریم خداوند توفیق خدمت به جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا را به ما بدهد و ان‌شاالله در کنار شما بتوانیم روحیه ایثار و از خودگذشتگی شهدا را ترویج کنیم.

نظر شما