کشف ۶۲ کیلو تریاک در سفر خانوادگی

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۴:۵۲:۴۹
کد خبر: ۱۰۷۴۶۴۳
کشف ۶۲ کیلو تریاک در سفر خانوادگی
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دستگیری یک زوج قاچاقچی مواد مخدر و کشف 62 کیلو تریاک خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ عبدالوهاب حسنوند گفت: با دریافت گزارش مردمی و رصدهای اطلاعاتی مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارد مقداری مواد مخدر از استان های جنوبی کشور خریداری و به شهر تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار ماموران پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان کرد: در ادامه تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با همکاری همسرش تحت پوشش مسافرت خانوادگی با استفاده یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس محموله مواد مخدر را تهیه و پس از گذشتن از شهر سیرجان به شهر تهران منتقل خواهد کرد.

سرهنگ حسنوند گفت: با تکمیل رصد های اطلاعات و تحقیقات پلیسی، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری و جلب متهمان اخذ شد و تیمی از ماموران پایگاه سوم به شهرستان "جیرفت" اعزام شدند.

او تصریح کرد: با همکاری مشترک پلیس شهرستان جیرفت محورهای مواصلاتی به شهرستان جیرفت کنترل و خودروی متهمان شناسایی و ماموران اعزامی موفق شدند در عملیاتی مشترک خودروی سواری متهمان را متوقف و این زوج قاچاقچی را دستگیر کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، ادامه داد: در بازرسی از خودرو متهمان 62 کیلو تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهمان به مقر پلیس منتقل و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز